تعرض به اراضی دولتی کرمان متوقف شده است

موحد برمقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری در استان کرمان تاکید کرد و گفت: تلاش های زیادی در بحث مقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری انجام شده و تعرض به اراضی دولتی استان کرمان در سطح وسیع متوقف شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تعرض به اراضی دولتی کرمان متوقف شده است

 موحد برمقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری در استان کرمان تاکید کرد و گفت: تلاش های زیادی در بحث مقابله با حاشیه‌نشینی و زمین‌خواری انجام شده و تعرض به اراضی دولتی استان کرمان در سطح وسیع متوقف شده است.   

بخش حقوق تبیان

رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست با اصحاب رسانه برمقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری در استان کرمان تاکید کرد و گفت:  تلاش های زیادی در بحث مقابله با حاشیه‌نشینی و زمین‌خواری انجام شده و تعرض به اراضی دولتی استان کرمان در سطح وسیع متوقف شده است.

وی افزود: کرمان جزو دو استان برتر در صیانت از حقوق بیت‌المال و ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج در سطح کشور است.

این مقام قضایی بیان داشت: استان کرمان در زمینه نسبت ورودی پرونده‌ها به جمعیت در دادسراهای استان در رتبه 24 کشوری قرار دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان  خاطرنشان کرد: دادگستری استان در استفاده از فناوری اطلاعات و دادرسی الکترونیکی گام‌های خوبی برداشته است و تیم تخصصی فنی مجرب را در اختیار داریم و تمام حوزه های قضایی به تکنولوژی ارتباطات مجهز شده‌اند و جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

این مقام قضایی ادامه داد: نرخ رسیدگی به پرونده‌ها در دستگاه قضایی استان کرمان طی سال گذشته برابر با 104 درصد است و از سال 93 تاکنون توانسته‌ایم 29 درصد از موجودی پرونده‌ها را کاهش دهیم.

موحد ابراز داشت: 14 درصد آرای دادگستری استان کرمان مورد تجدید نظر خواهی قرار می‌گیرد که 75 درصد آرا تایید می‌شود.

وی اظهار داشت: کرمان جزو دو استان برتر در صیانت از حقوق بیت‌المال و ارائه آموزش‌های قبل از ازدواج است و در بحث مقابله با حاشیه‌نشینی و زمین‌خواری نیز تلاش‌های خوبی انجام شده و تعرض به اراضی دولتی استان کرمان در سطح وسیع متوقف شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: استان کرمان رتبه نهم جمعیت را در کشور دارد، اما به ازای هر 10 هزار نفر جمعیت یک قاضی داریم که 27 درصد قضات غیربومی هستند و 32 کارآموز قضایی در حال آموزش هستند.


منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت