حضور دانش آموزان در مسابقه جهان عاری از خشونت

سازمان دانش آموزی با همکاری مرکز امور بین الملل، مدارس خارج از کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مسابقه بین المللی «جهان عاری از خشونت و افراطی گری» برگزار می کند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور دانش آموزان در مسابقه «جهان عاری از خشونت»

سازمان دانش آموزی با همکاری مرکز امور بین الملل، مدارس خارج از کشور و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مسابقه بین المللی «جهان عاری از خشونت و افراطی گری» برگزار می کند.

 

این مسابقه با هدف تقویت روحیه مبارزه با افراط گری و خشونت در بین دانش آموزان، شناخت راهکارهای علمی مقابله با خشونت از طریق آموزش و فعال سازی جوامع و نهادهای اجتماعی در مبارزه با خشونت و افراطی گری برگزار می شود.

 

دانش آموزان دوره متوسطه مدارس داخل و خارج از کشور که تمایل به شرکت در این مسابقه را دارند می توانند آثار خود را با محوریت فرقه های نوظهور تکفیری و افراطی، وحدت ادیان و مذاهب در مبارزه با خشونت و افراطی گری و ائتلاف برای صلح پایدار تا پایان اسفندماه ارسال کنند.

 

آثار ارسالی باید در قالب نقاشی، فیلم کوتاه، داستان کوتاه، کاریکاتور و مقاله ارایه شود و ملاک داوری ها کیفیت فنی و هنری آثار و خلاقانه بودن ارایه موضوع خواهد بود.

 

علاقه مندان می توانند آثار خود را ار طریق پست الکترونیکی به نشانی pishfar@medu.ir و یا نشانی تهران، خیابان حافظ پایین تر از خیابان جمهوری اسلامی، نبش کوچه هاتف، سازمان دانش آموزی و مدارس ایرانی خارج از کشور ارسال کنند.

 

تنظیم: یگانه داودی

منبع : ایرنا

 

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت