دايي سرمربي پرسپوليس باقي ماند

بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دايي سرمربي پرسپوليس باقي ماند


با تصميم کميته فني باشگاه پرسپوليس علي دايي به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب شد.


با تصميم کميته فني باشگاه پرسپوليس علي دايي به عنوان سرمربي تيم فوتبال اين باشگاه انتخاب شد. اين انتخاب در حالي صورت گرفت که حميد درخشان و حميد استيلي نيز برنامه هايشان را براي نشستن روي نيمکت اين تيم ارائه داده بودند.

 از بين علي دايي، حميد درخشان و حميد استيلي که به عنوان کانديداهاي سرمربيگري تيم فوتبال پرسپوليس به مسئولان اين باشگاه برنامه داده بودند، با تصميم کميته فني علي دايي سرمربي سرخپوشان تهراني شد.

 

علي دايي در دو فصل گذشته موفق شده بود به همراه تيم پرسپوليس قهرمان جام حذفي شود و در مسابقات ليگ هم به مقام چهارمي دست يابد، گرچه در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا ناکام ماند.

حبيب کاشاني پس از اعلام نام علي دايي به عنوان سرمربي فصل آينده تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کميته فني به ايشان 12 ساعت فرصت داد تا از طريق نماينده اش نظر نهايي خود را براي قبول سرمربيگري پرسپوليس اعلام کند.

وي ادامه داد: براساس نظر کميته فني علي دايي اگر قصد همکاري با باشگاه پرسپوليس را دارد بايد زير نظر مديريت و تابع تصميمات باشگاه باشد در غير اين صورت حميد استيلي به عنوان گزينه دوم براي فصل آينده در نظر گرفته شده است.

استارت انتخاب سرمربي پرسپوليس پس از اتمام ليگ برتر و قهرماني پرسپوليس در جام حذفي زده شد. جايي که اختلافات دايي و حبيب کاشاني سرپرست هميشه موقت باشگاه پرسپوليس شدت گرفت تا جايي که هر دو در برنامه پر بيننده نود به انتقاد از عملکرد ديگري پرداختند تا خوش بين ترين هوادار اين تيم نيز به اين نتيجه برسند که تنها يکي از اين دو مي تواند در پرسپوليس باقي بماند و ديگري بايد سرنوشت خود را در جاي ديگري جستجو کند.

پس از آن باشگاه پرسپوليس 5 گزينه سرمربيگري فصل جديد خود را اعلام کرد که ابراهيم زاده و مايلي کهن بنا به دلايلي راضي به ارائه برنامه هاي خود نشدند تا اتوماتيک وار از گردونه نامزدهاي سرمبيگري سرخ ها خارج شوند.

پس از آن علي دايي ، حميد استيلي و حميد درخشان برنامه هاي خود را ارائه کردند تا کميته فني پرسپوليس که از محمد پنجعلي، دکتر زادمهر و بيژن ذوالفقارنسب تشکيل شده است راي اعتماد بگيرند و هدايت سرخپوشان را برعهده داشته باشند.

با توجه به اتفاقات رخ داده همه از شانس بالاي حميد استيلي براي نشستن روي نيمکت پرسپوليس سخن مي گفتند اما بازي  دايي و مديريت پرسپوليس ادامه دارد. دايي رقم قراردادش را به هواداران بخشيد تا بازي به سود او دنبال شود.

دايي اما بازي را با نامه اي که براي باشگاه نوشت تغيير داد. او با اين نوشته که درست همزمان با آغاز نشست نهايي براي انتخاب مربي ، منتشر شد ، تمام برنامه هاي طرف مقابل را به هم ريخت. دايي حاضر شد به عشق هواداران تيم ، رايگان کار کند و با زبان بي زباني از قهرماني در ليگ براي فصل بعد سخن گفت تا حالا ديگر حتي اگر او بي قرارداد مالي ، تنها با حضور در هيات فوتبال تهران هم بخواهد قراردادش را تمديد ، کند ، بهانه اي نباشد. دايي که اين روزها به شدت از سوي همبازيان سابقش چون عابدزاده و باقري حمايت مي شود ، حالا برگ برنده بازي را در دست دارد و اگر جلسه انتخاب مربي ، نتيجه اش نامي جز او باشد ، يعني باشگاه ، دايي را گزينه اصلي خود نمي دانسته و اين يعني....

با توجه به اينكه مي‌خواهم پرسپوليسي در شأن اين تيم، روانه 3 جام معتبر در فصل جاري كنم ترجيح مي‌دهم مبلغ پيشنهادي قرارداد خودم را براي فصل آينده به منظور هديه به هواداران براي جذب بازيكنان شايسته، به باشگاه تقديم كنم.

دايي در اين نامه آورده است، اين تنها هديه‌اي است كه مي‌توانم به پرسپوليس بدهم تا بتواند براي ليگ يازدهم با منابع بيشتري بازيكن جديد بگيرد.

بهمن دهقان نماينده تام‌الاختيار علي دايي در باشگاه پرسپوليس حاضر شد تا نامه علي دايي را در اختيار مسئولان باشگاه قرار دهد.

 

متن اين نامه به شرح زير است:

"به نام خدا

با توجه به اينكه مي‌خواهم پرسپوليسي در شأن اين تيم، روانه 3 جام معتبر در فصل جاري كنم ترجيح مي‌دهم مبلغ پيشنهادي قرارداد خودم را براي فصل آينده به منظور هديه به هواداران براي جذب بازيكنان شايسته، به باشگاه تقديم كنم. در صورت قهرماني فقط به همان مبلغ پاداشي كه باشگاه در نظر مي‌گيرد بسنده مي‌كنم و مبلغ قراردادم را به باشگاه مي‌دهم تا براي جذب بازيكنان خرج كند. باز تاكيد مي‌كنم اين كمترين هديه من به هواداران بي‌شمار باشگاه پرسپوليس در سراسر ايران زمين است و در پاسخ محبت‌هاي بي‌دريغ هواداران اين اقدام را با كمال ميل انجام مي‌دهم. انشاءالله هميشه پرسپوليس موفق و مويد باشد و دل هواداران همانند بعد از قهرماني در جام حذفي كه اشك‌هاي شوق آنها را در كوچه و بازار مي‌ديدم شاد باشد. "

 

بخش ورزشي تبيان


 

مطالب مرتبط مجموعه : اخبار ورزشي سال 1381
آخرین مطالب سایت