بازگشت جادوگر به قلعه سرخ

علي کريمي هافبک فصل پيش تيم فوتبال شالکه آلمان که سابقه پوشيدن پيراهن اين تيم در دو مقطع ديگر را نيز در کارنامه ورزشي‌اش دارد، صبح امروز پس از ملاقات با حبيب کاشاني براي سومين بار به طور رسمي به پرسپوليس پيوست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازگشت جادوگر به قلعه سرخ


علي کريمي هافبک فصل پيش تيم فوتبال شالکه آلمان که سابقه پوشيدن پيراهن اين تيم در دو مقطع ديگر را نيز در کارنامه ورزشي‌اش دارد، پس از ملاقات با حبيب کاشاني براي سومين بار به طور رسمي به پرسپوليس پيوست.


علي کريمي که هفته گذشته موافقتش براي حضور در پرسپوليس را اعلام کرده بوده صبح شنبه راهي اين باشگاه شد و پس از نشستي که با حبيب کاشاني داشت رسما به اين تيم پرطرفدار تهراني پيوست.

علي کريمي و حبيب کاشاني پس از پايان نشست خود با پيراهن شماره 8 عکسي به يادگار گرفتند. علي کريمي پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپوليس راهي هيئت فوتبال شد و قراردادش را با اين تيم به ثبت رساند.

کريمي: نمي‌توانم احساسم را بيان كنم

علي كريمي گفت: خيلي خوشحالم كه پرسپوليس برگشتم.

علي كريمي پس از عقد قرار داد يكساله با پرسپوليس در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خيلي خوشحالم كه بار ديگر به پرسپوليس باز گشته‌ام و از كاشاني هم تشكر مي‌كنم كه اين شانس را به من داد تا دوباره در خدمت پرسپوليس باشم. نمي دانم چگونه احساس خود را بيان كنم، اما خيلي خوشحالم، اميدوارم كه فصل خوبي را در پرسپوليس داشته باشم و بتوانم جواب محبت‌هاي كاشاني را بدهم.

علي كريمي همچنين درباره ساير پيشنهاد‌هاي خود گفت: از دو تيم اماراتي هم پيشنهاد داشتم، اما ترجيح دادم كه در سال‌هاي آخر بازيگري‌ام در پرسپوليس باشم.

هافبك پرسپوليس درباره موضوع سقف قرار داد و اين كه آيا اين بحث را در قرار داد خود با پرسپوليس رعايت كرده، گفت: فكر مي‌كنم سقف قرار داد فقط در ايران وجود دارد. به هر حال بايد به آن احترام بگذاريم، اما فكر مي‌كنم كه يك بازيكن ملي با يك بازيكن معمولي تفاوت‌هايي دارد و ما بايد اين را لحاظ كنيم. در هر صورت ما اين قضيه را در صحبت‌هايمان با كاشاني مد نظر داشتيم و آن را رعايت كرديم.

علي كريمي همچنين درباره ساير پيشنهاد‌هاي خود گفت: از دو تيم اماراتي هم پيشنهاد داشتم، اما ترجيح دادم كه در سال‌هاي آخر بازيگري‌ام در پرسپوليس باشم.

فرآوري: حسين محمدي

بخش ورزشي تبيان


منبع: ايسنا
مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت