مادرید ده نفره صدر نشین را متوقف کرد

ال داربی کلاسیکو، جدال حساس بارسلونا و رئال مادرید بار دیگر میلیون ها بیننده را در سراسر جهان مقابل جعبه جادویی نشاند. مصاف دیدنی مردان کاتالونیا با ستارگان مادرید بار دیگر هواداران فوتبال اروپایی را سیراب کرد. لالیگا در سکو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مادرید ده نفره صدر نشین را متوقف کرد


ال داربی کلاسیکو، جدال حساس بارسلونا و رئال مادرید بار دیگر میلیون ها بیننده را در سراسر جهان مقابل جعبه جادویی نشاند.

مصاف دیدنی مردان کاتالونیا با ستارگان مادرید بار دیگر هواداران فوتبال اروپایی را سیراب کرد.

لالیگا در سکوت مطبوعاتی ایران حوادث مختلفی را پشت سر گذاشت و بخصوص دو تیم بارسلونا و رئال مادرید فراز و نشیب های بسیاری را تجربه کردند.

این مسابقه در شرایطی برگزار می‌شد كه رئال مادرید در بازی رفت در زمین خود در آبان ماه گذشته، سه بر صفر در مقابل بارسلونا شكست خورده بود.

رئال مادرید تصمیم داشت با پیروزی بر بارسلونا بار دیگر شكوه از دست رفته خود را در اسپانیا و اروپا بدست آورد.

بازیكنان هر دو تیم بارسلونا و رئال مادرید از انگیزه‌های فراوانی برای پیروزی در این بازی برخوربودند، تیم بارسلونا صدرنشین لالیگا در هفته قبل برابر تیم‌های مالاگا و بنفیكا متوقف شد تا نتواند به روند موفقیت‌های خود ادامه دهد.

بازیكنان تیم رئال مادرید نیز برای جبران ناكامی‌های خود در فصل جاری لالیگا و گرفتن انتقام شكست سنگین دور رفت برابر بارسلونا، نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار داشتند.

در دیدار رفت دو تیم رئال مادرید و بارسلونا كه در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مادرید برگزار شد، تیم بارسلونا با درخشش " رونالدینیو" ستاره برزیلی خود با نتیجه3 بر صفر میزبان خود را شكست داده بود.

بازی آغاز شد یوهان کرایوف در جایگاه ویژه نظاره گر مردانش بود.

رائول مصدوم از روی نیمکت بازی را دنبال می نمود. جو حاکم بر نیوکمپ تماشایی بود و هر ابر ستاره ای را له می کرد.

گوتی و پویول دو کاپیتان بزرگ ال داربی مراسم اولیه را به جای آوردند.در ابتدا شاهد یک بازی متعادل از دو تیم بودیم اما باریلونا کم کم کنترل کامل بازی را در اختیار گرفت.

کاسیاس یک تنه مادرید را از حملات بی امان بارسا نجات می داد اما خطای روبرتو کارلوس بر روی فان بومل همه چیز را به کام مارتین تلخ کرد.پنالتی مشکوک بود اما نه تا ان حد که داور با تجربه بازی نیمه خالی لیوانش را ببیند!

رونالدینیو با نگاهی خرد کننده پشت توپ ایستاد و کاسیاس را ادب کرد.

او پانزدهمین گل خود را به ثمر می رساند.گوتی هم به خاطر اعتراض هایش کارت زرد گرفت تا بازی به شدت به جنجال کشیده شود.

این آغاز ناکامی ها بود و روبرتو کارلوس به واسطه توهین واضح به قاضی میدان اخراج شد تا مادرید ده نفره این جهنم را تجربه کند.داور مسابقه در مورد خطاهای عجیب پویول به شدت مهربان به نظر می رسید.

مخیا به جای روبینیو به میدان آمد و در حالی که حتی کارو هم دل از بازی کنده بود رونالدو بزرگ امید را به اردوی ستارگان تبلیغاتی مادرید باز گرداند.پاس زیبای باپتسیتا و گل زیبای رونالدو تا پایان نیمه اول نیوکمپ را ساکت کرد.

نیمه دوم با حملات شدید بارسلونا آغاز شد.

تشویق تکان دهنده هواداران بارسلونا نیو کمپ را تکان می داد اما مادرید خیلی زودتر از آنچه رایکارد تصور می کرد از زیر فشار بارسلونا نجات پیدا کرد.

ژولی جای فان بومل را گرفت تا بارسلونا جانی دوباره بگیرد.خطای واضح اینیستا روی رونالدو می شد یک پنالتی باشد اما داور این دیدار رونی را با یک کارت زرد معنی دار تنبیه نمود.

کاسیاس موقعیت مسلم گلزنی لارسن را مهارکرد.

داور این دیدار کم کم حتی بازیکنان بارسلونا را نیز به واسطه قضاوت معنی دارش ناراحت کرده بود.

گراوسن به جای زیدان به میدان آمد تا مادرید از گل با ارزش خود با یک یار کمتر دفاع کند.یک هوادار مغربی با پرچم بارسلونا برای دقایقی بازی را مختل کرد اما همه چیز با دخالت پلیس مهار شد.

در دقایق انتهایی گابری به جای پویول مصدوم به میدان آمد تا رونالدینیو کاپیتان باشد اما بارسلونا هر چه زد بر در بسته بود تا ال داربی با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه بدهد.

مطالب مرتبط مجموعه : معرفي باشگاههاي جهان
آخرین مطالب سایت