زبان کاپیتان استقلال باز شد

كاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: بايد به حال اين فوتبال تاسف خورد كه عده‌اي براي رسيدن به اهداف‌شان مي‌خواهند همه را قرباني كنند ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زبان کاپيتان استقلال باز شد

كاپيتان تيم فوتبال استقلال گفت: بايد به حال اين فوتبال تاسف خورد كه عده‌اي براي رسيدن به اهداف‌شان مي‌خواهند همه را قرباني كنند.

فرهاد مجيدي در واكنش به مشكلات به وجود آمده بين او و باشگاه استقلال در اظهار كرد: دوست نداشتم درباره اين مسائل بي‌ارزش حرفي بزنم، اما متاسفانه در اين چند روزه اتفاقاتي افتاد كه مجبورم صحبت‌هايي را داشته باشم. برايم جالب بود چرا آقايان در باشگاه استقلال اين مسائل را در مطبوعات مطرح كردند؛ بهتر بود آن‌ها واقعيت را مي‌گفتند.

 

وي افزود: جمعه شب گذشته علي فتح‌الله زاده (سرپرست باشگاه استقلال) با يكي از دوستانم تماسي گرفت و با الفاظي ناشايست مسائلي را در مورد من مطرح كرد. وي به دوستم گفته بود كه فرهاد براي ما فوتبال بازي نمي‌كند. فرهاد رفيق واعظي آشتياني است، "دارد توي كار ما مي‌گذارد" و يكسري حرف‌هاي نامربوط ديگر كه از عنوان كردن آن‌ها خودداري مي‌كنم. در پايان هم گفته بود فرهاد از فردا سر تمرين نيايد تا تكليفش را معلوم كنم.

مجيدي ادامه داد: ‌پس از انتقال اين صحبتها به من، سه بار با فتح‌الله زاده تماس گرفتم كه ايشان در هر سه مرتبه تلفن همراهش را جواب نداد. پس از آن با منصور پورحيدري (سرپرست تيم فوتبال استقلال) تماس گرفته و تمامي مطالب را به وي منتقل كردم و ايشان هم از تمام ماجرا باخبر شد. جالب بود كه پس از تمرين فرداي آن روز در ساعت 12، آقايان 30 ميليون تومان من را جريمه كردند! اصلا دوست نداشتم اين موارد در مطبوعات عنوان شود چرا كه اعتقاد داشتم، اين يك مساله خانوادگي است. حتي در چند روز گذشته هم صحبتي با هيچ رسانه‌اي نداشتم. پس از آن ديدم آقايان مسئله برگشت خوردن چكم را علت عدم حضورم در تمرين‌ها اعلام كردند كه متاسفانه اين دور از واقعيت بود.

كاپيتان تيم استقلال افزود: حتي آن‌ها با كمال وقاحت اعلام كردند كه من 70 درصد مبلغ قرارداد اين فصل را گرفته‌ام. واقعا بايد به خاطر اين فوتبال افسوس خورد. با توجه به اينكه مي‌دانم آقاياني که فصل گذشته پس از شكستهاي استقلال به يكديگر پيامک تبريك مي‌زدند، حالا اطراف مديرعامل را احاطه كرده‌اند. در جوابشان بايد بگويم كه مبلغ قراردادم در سه سال گذشته كمترين مبلغ را در ميان قراردادهاي بازيكنان بزرگسال اين تيم داشته است. قرارداد من در سال اول مبلغ 170 ميليون تومان داشت كه در سال دوم هم با همين رقم تمديد شد و سال سوم هم تنها به رقم 190 ميليون تومان رسيد. اين در شرايطي است كه طبق قانون فدراسيون بازيكنان مي‌توانند 20 درصد از مبلغ قرارداد هر ساله‌شان را به رقم قرارداد سال بعد اضافه كنند كه من اين اضافه را هم دريافت نكردم. در ابتداي اين فصل هم پيشنهادي داشتم كه در نهايت با 350 ميليون تومان زير آن پيشنهاد با تيم استقلال قرارداد بستم.

مجيدي تصريح كرد: اين كمال بي‌انصافي است كه آقايان برگشت خوردن چك را علت عدم حضورم در تمرين تيم استقلال بيان مي‌كنند. زماني كه ما براي اردو در تركيه بوديم، چك من برگشت خورده بود و اگر مي‌خواستم به اين علت در تمرين‌ها نباشم، همان موقع تمرين نمي‌كردم! با توجه به اينكه بدهي سال گذشته تيم را پرداخت كردند، بخشي از مبلغ پرداختي مربوط به سال گذشته من را جزو دريافتي‌هاي امسالم محاسبه كردند كه با احتساب اين مبلغ، باز هم مجموعه دريافتي‌هاي من 70 درصد نمي‌شود. من به عشق استقلال و هوادارانش به اين تيم آمدم و آقايان بدانند كه در انگيزه بازي كردن من در استقلال هيچ نقشي ندارند كه من بخواهم به خاطر آن‌ها در تيم بازي كنم يا نكنم.

كاپيتان استقلال گفت: پس از چندين سال بازي کردن در استقلال که با تمام وجود بازي کردم؛ اين جواب من نبود که به من تهمت بي تعصبي مي زنند و مرا منتصب به اشخاص کنند. من اگر در اين 4 روز صحبت نکردم به احترام مظلومي، فريبا و بچه‌هاي تيم بوده است. اکنون هم که صحبت مي کنم، به دليلي است که آقايان مواردي مطرح کردند که مجبور شوم حقيقت را براي هواداران بازگو کنم. براي من استقلال، هوادارانش و عشقي كه به اين تيم دارم مهم است، چرا كه هر چه دارم از استقلال است. واقعا متاسفم كه اين مساله را مي‌شنوم. من با پارگي20 سانتي‌متري پايم براي استقلال بازي كردم، پس چطور مي‌توانم در كار تيمم بگذارم؟ چطور مي‌توانم در كار تيمي كه كاپيتانش خودم هستم بگذارم؟! بايد به حال اين فوتبال تاسف خورد كه عده‌اي براي رسيدن به اهداف‌شان مي‌خواهند همه را قرباني كنند، اكنون هم بازي نمي‌كنم تا خيال آقايان راحت شود. من در فضايي که به من تهمت بي تعصبي مي زنند بازي نمي کنم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: حالا هواداران بدانند كه چرا در ابتداي فصل گفتم شرايطم براي حضور در استقلال مهيا نيست. حالا هم استقلال بازيكنان بزرگ و لايق زيادي دارد كه مطمئنم نتايج مطلوب را خواهد گرفت. براي تيم محبوبم آرزوي موفقيت دارم و به عنوان يك برادر كوچكتر از هواداران اين تيم كه همواره يار و ياور من بوده‌اند عذرخواهي مي‌كنم.

بخش ورزشي

منبع: ايسنا

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت