شکست قابل پیش بینی برابر برزیل

تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در رقابتهای فوتبال جام ملتهای آسیا آماده می کند در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی فوتبال برزیل رفت و با وجود نمایش قابل قبولی که ارائه کرد در نهایت برابر قهرمان پنج دوره مسابقات جام جهانی شکست خورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکست قابل پيش بيني ايران برابر برزيل / خداحافظ ؛ آقا کريم فوتبال ايران

تيم ملي فوتبال ايران که خود را براي حضور در رقابتهاي فوتبال جام ملتهاي آسيا آماده مي کند در ديداري تدارکاتي به مصاف تيم ملي فوتبال برزيل رفت و با وجود نمايش قابل قبولي که ارائه کرد در نهايت برابر قهرمان پنج دوره مسابقات جام جهاني شکست خورد.

 به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به ابوظبي، ديدار تدارکاتي و دوستانه تيم هاي ملي فوتبال ايران و برزيل از ساعت 20:30 دقيقه امروز پنجشنبه به قضاوت علي فريد از امارات در ورزشگاه زايد شهر ابوظبي آغاز شد که در پايان تيم ملي فوتبال برزيل با نتيجه 3 بر صفر شاگردان افشين قطبي را شکست داد.

در اين بازي که حدود 15 هزار تماشاگر آن را از نزديک تماشا مي کنند، " دني آلوز" در دقيقه 14 و از روي يک ضربه ايستگاهي زيبا دروازه سيدمهدي رحمتي را باز کرد. در نيمه دوم و در دقيقه 69 " پاتو" گل دوم برزيلي ها را وارد دروازه ايران کرد. در دقيقه 91 اين بازي نيز نيلمار گل سوم برزيل را وارد دروازه ايران کرد.

تيم ملي فوتبال کشورمان در دقيقه 5 اين ديدار توسط محمد غلامي دروازه برزيل را باز کرد اما داور اماراتي اين گل را به دليل آفسايد مردود اعلام کرد. در نيمه دوم نيز تيم ايران بعد از صداي سوت داور به يک گل مردود رسيد. جواد نکونام نيز يکبار در نيمه دوم در موقعيتي خوب توپ را به تير دروازه برزيل زد.

سيد مهدي رحمتي، احسان حاج صفي، سيد جلال حسيني، محمد نصرتي، خسرو حيدري، مسعود شجاعي(کريم باقري)، جواد نکونام، پژمان نوري(ميلاد ميداودي)، آندرانيک تيموريان، ميلاد زنيدپور(ايمان مبعلي) و محمد غلامي(کريم انصاريفرد) در اين ديدار براي تيم ملي ايران به ميدان رفتند.

کريم باقري کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال ايران و کاپيتان فعلي پرسپوليس در دقيقه 74 اين ديدار در ميان تشويق شديد حدود 10 هزار تماشاگر ايراني وارد زمين شد و بازوبند کاپيتاني تيم ملي ايران را براي آخرين بار بر بازو بست. باقري در طول دقايقي که در زمين حضور داشت بارها مورد تشويق تماشاگران قرار گرفت. او که به تشخيص افشين قطبي در خط حمله قرار گرفته بود در دقايق حضورش در زمين يک بار هم صاحب موقعيت گلزني نشد.

قطبي: پس از گل دوم برزيل کمر تيم شکست/ ضربه آلوز مهار نشدني بود

سرمربي تيم ملي فوتبال ايران با ابراز رضايت از عملکرد تيمش در ديدار برابر برزيل گفت: وقتي گل دوم را از برزيل دريافت کرديم کمر تيم شکست.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به ابوظبي امارات، افشين قطبي پس از شکست تيم ملي ايران برابر برزيل ضمن بيان مطلب فوق در جمع خبرنگاران افزود: عملکرد بازيکنان ايران در اين بازي خوب بود، خصوصا در نيمه نخست که برزيلي‌ها تنها دو موقعيت گل بدست آوردند که يکي از آنها با ضربه مهار نشدني دني آلوز به گل برتري اين تيم تبديل شد.

وي اضافه کرد: وقتي گل دوم را از برزيل دريافت کرديم کمر تيم شکست. متاسفانه نمي‌دانم چطور پاتو موفق شد پشت چهار دفاع ايران صاحب توپ شود و دروازه ما را باز کند.

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان با اعتراض به مردود اعلام شدن گل محمدي غلامي توسط "علي فريد" داور اماراتي اين مسابقه اظهار داشت: يک نفر به من بگويد که چرا اين گل مردود اعلام شد؟!

وي خاطرنشان کرد: وقتي تيم ملي برزيل با يک تيم بازي مي‌کند، اکثريت هواداران فوتبال در دنيا دوست دارند برزيل برنده باشد که شايد اين موضوع روي داوران هم تاثير گذاشته است. داور اين بازي علاوه بر مردود اعلام کردن گل نخست ايران، روي گل آلوز، صحنه‌اي را اعلام هند کرد که مي‌توانست آن صحنه هند نباشد و چنين موقعيت خوبي در اختيار تيم برزيل قرار نگيرد.

قطبي در تحليل فني‌اش از اين ديدار تاکيد کرد: از هشت بازيکن عقب تيم راضي هستم اما از عملکرد سه بازيکن جلوي تيم رضايت ندارم. البته اعتقاد دارم تيم ايران در خط دفاعي و مياني عملکرد خوبي داشت، ضمن اينکه رحمتي يکي از بهترين بازي‌هايش را در اين مسابقه به نمايش گذاشت.

کفاشيان: عملکرد تيم ملي برابر برزيل راضي کننده بود/ قطبي تا جام ملتها مي‌ماند

رئيس فدراسيون فوتبال ايران با ابراز رضايت از عملکرد ملي پوشان برابر برزيل گفت: از عملکرد افشين قطبي در تيم ملي بجز ديدار برابر کويت راضي هستيم و او تا جام ملتها مي ماند.

به گزارش خبرنگار اعزامي مهر به ابوظبي، علي کفاشيان که در پايان ديدار امشب ايران و برزيل با خبرنگاران گفتگو مي کرد ضمن بيان اين مطلب افزود: افشين قطبي از زماني که هدايت تيم ملي را برعهده گرفته عملکرد خوب وقابل قبولي داشته و تنها در ديدار برابر کويت در فينال بازيهاي غرب آسيا عملکرد خوبي نداشت.

وي ادامه داد: در مجموع ما از عملکرد وي در تيم ملي ايران راضي هستيم و قطعا افشين قطبي هدايت تيم ملي را در بازيهاي جام ملتهاي آسيا برعهده خواهد داشت.

کفاشيان سپس به برگزاري ديدار ايران برابر برزيل اشاره کرد و گفت: بايد از مسئولان فدراسيون فوتبال امارات تشکر کنم که اين بازي را فراهم کردند و باعث شدند ما در ابوظبي به مصاف يکي از پرافتخارترين تيم هاي جهان برويم.

رئيس فدراسيون فوتبال ادامه داد: ما به برگزاري بازيهايي مثل ديدار برابر برزيل نياز داريم چرا که باعث مي شوند اعتماد به نفس بازيکنان بالا برود و به خودباوري خوبي برسند.

منبع:مهر

فرآوري:سيدابراهيمي

مطالب مرتبط مجموعه : معرفي باشگاههاي جهان
آخرین مطالب سایت