طرح تولید و تجمیع محتوا توسط کاربران اینترنتی

به اطلاع کاربران عزیز سایت تبیان میرساند ، موسسه تبیان در جهت فعالیتهای فرهنگی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

طرح تولید و تجمیع محتوا توسط کاربران اینترنتی

اطلاعیه شماره 1 – اعلان طرح

به اطلاع کاربران عزیز سایت تبیان میرساند ، موسسه تبیان در جهت فعالیتهای فرهنگی خود و در راستای اهداف از پیش تعریف شده ، مرحله جدیدی از طرح تولید و تجمیع محتوا توسط کاربران و مخاطبین اینترنتی را آغاز نموده است.

در این طرح کاربران و مخاطبین دنیای مجازی میتوانند مقالات، تحقیقات و مطالب خود  در موضوعات مشخص شده و مورد نظر شورای علمی موسسه تبیان را در قالبهای تالیف ، تحقیق و یا تجمیع مطالب و در زبانهای فارسی و غیر فارسی، آماده نموده و در قالبهای مورد نظر ارائه نمایند.

این مسیر همچنین میتواند با پیشنهاد کاربران سایت تبیان ایجاد شود. بدین صورت که با معرفی موضوع و پس از تایید موسسه تبیان محتوای مورد نظر ایجاد و به موسسه ارائه گردد.

این فعالیت طی روال برنامه ریزی شده از مرحله معرفی موضوع، دریافت تاییدیه و تخصیص طرح آغاز میشود و بهمراه سیستمهای هدایتی و نظارت بر تولید محتوا آماده و ارائه میشوند.

مطابق برنامه ریزی صورت گرفته ، طبق روال کارشناسی و در ضمن بررسی و تایید طرحها مبالغی بعنوان حق الزحمه برای اشخاص یا تیمهای تولید محتوا در نظر گرفته میشود و پس از تحویل مطالب به کاربران عزیز پرداخت میگردد.

علاوه بر آن مطالب با ذکر نام تهیه کننده مطلب در سایت تبیان مورد استفاده قرار میگیرند و همچنین مطالب برگزیده بصورت دوره ای مورد تقدیر قرار میگیرند.

مطابق برنامه ریزی انجام شده موضوعات مورد ارائه موسسه تبیان تا تاریخ 20 تیرماه  و طی اطلاعیه مجزا در معرض بررسی و درخواست کاربران قرار میگیرند.

همچنین کاربران گرامی میتوانند جهت پیشنهاد مطالب و موضوعاتی که امکان و توان تولید یا ارائه آنرا دارند، ضمن دریافت فرم پیشنهاد محتوا آنرا تکمیل نموده و به آدرس Article@Tebyan.net  ارسال نمایند.

خواهشمند است نظرات خود را جهت عملکرد بهتر این طرح در ذیل این مطلب به ما منتقل نمایید.

دریافت فرم یشنهاد محتوا جهت ارائه به سایت تبیان

 

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت