چند کليد ترکيبي «ميان‏بر» و «کارآمد»

قطعا بسياري از شما با کليدهاي ميان‏بر پرکاربرد مانند کنترل+C يا کنترل+V و چند کليد ترکيبي ديگر آشنايي داريد. اما در عکس زير تعداد بيشتري از کليدهاي ترکيبي کارآمدتر را مي‏بينيد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند کليد ترکيبي «ميان‏بر» و «کارآمد»

قطعا بسياري از شما با کليدهاي ميان‏بر پرکاربرد مانند Ctrl+C يا Ctrl+V و چند کليد ترکيبي ديگر آشنايي داريد. اما در تصوير زير تعداد بيشتري از کليدهاي ترکيبي کارآمد که راه شما را در رسيدن به اهداف خود در کار با رايانه ساده‏تر مي‏کند و باعث مي‏شود در وقت شما صرفه‏جويي شود را مي‏بينيد. توصيه مي‏کنيم استفاده از کليدهاي ترکيبي معرفي شده در اين فهرست را از دست دهيد...

کليدهاي ترکيبي به کليدهايي گفته مي‏شود که در هنگام استفاده از رايانه از بيشتر از يک کليد با هم مورد استفاده واقع مي‏شوند. مثلا کنترل +C که به معني کپي آيتم انتخاب شده است ، شيوه‌اي است براي کوتاه کردن راه طولاني‏تري که عبارت است از کليک راست+انتخاب کليد کپي؛ چرا که در دنياي امروز ارتباطات، سرعت حرف اول را در توليد يک محتوا مي‏زند و اگر کاربري بخواهد وقت گران‏مايه خود را با اين‏گونه کارها تلف کند، ديگران گوي سبقت را از او ربوده و مطلبي را که او بدان دست يافته است، در فضاي وب بارگذاري مي‏کنند!

به هر حال گذشته از اين دست کاربردها، کليدهاي ترکيبي لذت استفاده از کار با کي‏بورد(صفحه کليد) به جاي موس(موش‏واره) را نيز به کاربر رايانه مي‏بخشد.

 

براي ديدن کل کليدهاي ميان‏بر، بر روي عکس کليک کنيد


باشگاه کاربران تبيان - ارسالي از : عافي

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت