تبیان، دستیار زندگی

آغاز دوره های تخصصی، هنری و ادبی با حضور چهره‌ های شاخص هنری در تابستان

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌ های زندگی ویژه گروه‌ های سنی کودک، نوجوان و خانواده‌ ها در ایام تابستان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی -مرکز یادگیری تبیان
آغاز دوره های تخصصی، هنری و ادبی با حضور چهره‌ های شاخص هنری در تابستان
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدرضا زمردیان گفت: آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌ های زندگی به کودکان و نوجوانان و آگاه‌ سازی کامل خانواده‌ ها از نیازهای مهم کشور است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سهم خود تلاش دارد تا از ظرفیت‌ های موجود در سراسر کشور در راستای رسیدن به این مهم بهره ببرد.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به برگزاری دوره‌ های آموزشی نه گفتن، چگونگی برقراری ارتباط موثر، روابط والدین و فرزند، مهارت دوست‌ یابی، مسوولیت پذیری و... در مراکز کانون تصریح کرد: در کنار سایر فعالیت‌ های آموزشی و کارگاهی کانون، تابستان سال جاری شاهد برگزاری دوره‌های تخصصی ادبی، فرهنگی و هنری با حضور چهره‌ها و هنرمندان شاخص کشور خواهیم بود.

وی افزود: این کارگاه‌ ها در رشته‌ های متنوعی چون شعر، داستان‌ نویسی، گویندگی، قصه‌ گویی، کارگردانی، بازیگری فیلم و نمایش، رباتیک و... برگزار می‌ شود.

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌ مندان می‌ توانند برای دریافت اطلاعات بیش‌ تر به مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر کشور، پایگاه خبری کانون پرورش فکری به نشانی www.kanoonnews.ir و در تهران به مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری واقع در خیابان حجاب مراجعه کنند.

مطالب مرتبط:
تابستان ، فرصتی برای دانش آموزان دارای اختلال یادگیری
تابستان، فراغت دانش آموزان و دردسر های والدین
تقویت مهارت‌های اجتماعی بچه‌ها در تابستان

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش