تبیان، دستیار زندگی
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در فصل تابستان فعالیت های گوناگونی برای اوقات فراغت نوجوانان تدارک دیده که خوب است از آن ها با خبر باشید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همه جور فعالیت علمی در اوقات فراغت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران در فصل تابستان فعالیت های گوناگونی برای اوقات فراغت نوجوانان تدارک دیده که خوب است از آن ها با خبر باشید.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

همه جور فعالیت علمی در اوقات فراغت

اگر به نجوم، زیست شناسی، فعالیت های روباتیك یا هوا فضا و... علاقه دارید می توانید سراغ مركز علوم كانون بروید.

سودابه مزرعی،  مسئول مركز علوم كانون پرورش فكری دراین باره به خبرنگار هفته نامه دوچرخه می گوید: «مركز علوم، در راستای تلاش برای  کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان، در نظر داردکلاس های زیست شناسی، نجوم، روباتیک، هوافضا، شطرنج، عکاسی، مکعب روبیک، انیمیشن و... برای كودكان و نوجوانان هفت تا 16ساله برگزار كند.»

به گفته مسئول مركز علوم «این مرکز با امکانات آزمایشگاهی در بخش زیست شناسی و رصدخانه و آسمان نمای دیجیتال در بخش نجوم و حدود شش هزار جلد کتاب در بخش کتاب خانه ی تخصصی پذیرای کودکان و نوجوانان علاقه مند است.»

مزرعی درباره ی دیگر فعالیت های مركز می گوید: «این مركز با هدف پرورش خلاقیت و آموزش علوم پایه، حول محور کتاب و کتاب خوانی فعالیت می كند. علاوه براین کلاس ها، برگزاری نشست ها، کارگاه ها و اردوهای تخصصی، شب رصدی، بازدیدهای علمی از مرکز و اجرای مسابقه ها و جشنواره های علمی از دیگر برنامه های این مجموعه است.»

منبع: همشهری آنلاین