تبیان، دستیار زندگی
فراخوان سومین مسابقه نقاشی كودكان و نوجوانان با موضوع «بهره وری آب» از سوی سازمان ملی بهره وری ایرا ن اعلام شد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان سومین مسابقه نقاشی كودكان و نوجوانان با موضوع «بهره وری آب»

فراخوان سومین مسابقه نقاشی كودكان و نوجوانان با موضوع «بهره وری آب» از سوی سازمان ملی بهره وری ایرا ن اعلام شد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

فراخوان سومین مسابقه نقاشی كودكان و نوجوانان با موضوع «بهره وری آب»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این مسابقه در راستای رشد و پرورش خلاقیت ‌های کودکان و نوجوانان و ترویج فرهنگ بهره‌ وری به ‌ویژه در زمینه بهره ‌وری آب و با هدف افزایش آگاهی و توجه کودکان و نوجوانان در زمینه اصلاح الگوی مصرف، حفاظت از منابع طبیعی و بهره‌وری آب، ترویج فعالیت ‌ها و اقدامات بهره ‌ورانه در جامعه و تشویق کودکان و نوجوانان به عرضه توانمندی‌‌ها، استعدادها و پتانسیل‌های آنان برگزار می شود.

براساس این گزارش، شرکت در مسابقه نقاشی سازمان ملی بهره‌ وری ایران برای 4 گروه سنی 4 تا 6 ، 7 تا 9، 10 تا 12 و 13 تا 16 سال امکان پذیر است و کودکان و نوجوانان می توانند آثار خود را تا پایان مهرماه 1396 به دبیرخانه این مسابقه به نشانی تهران، خیابان نجات الهی، خیابان سپند، شماره 16، سازمان ملی بهره وری ایران یا پست الکترونیکی nipo.gov.ir@gmail.com ارسال کنند.

این گزارش می افزاید؛ به 3 اثر برتر در هر گروه سنی، لوح تقدیر به امضای رئیس سازمان ملی بهره وری ایران و جوایزی اهدا خواهد شد.

شایان ذكر است؛ اسامی برگزیدگان مسابقه، در آذرماه 96 اعلام می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سازمان ملی بهره وری ایران به نشانی http://www.nipo.gov.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 42391401-021 تماس بگیرند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش