عضو هیات رییسه‌ی كمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی كه كمیته‌ی ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

5 میلیون دلار برای سفر"مارادونا" به ایران

5 میلیون دلار برای سفر

عضو هیات رییسه‌ی كمیته‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال گفت: تا زمانی كه كمیته‌ی بررسی شكایات درباره‌ی اعتراض نامزدهای فدراسیون فوتبال گزارشی را به كمیته‌ی انتقالی ندهد، نمی‌توان اظهار نظری درباره‌ی انتخابات كرد.

علی رغبتی اظهار كرد: كمیته‌ی دومی به نام كمیته‌ی بررسی شكایات نامزدهای فدراسیون فوتبال وجود دارد و این كمیته موظف است كه پس از به پایان رسیدن مهلت زمان ارسال شكایات نامزدها این اعتراضات را بررسی كرده و گزارشی را به هیات رییسه‌ی انتقالی فدراسیون فوتبال ارایه دهد.

وی افزود: تا به حال چهار نفر به اعلام اسامی نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال اعتراض كرده‌اند كه از اعلام نام آنها معذوریم. هر وقت از سوی كمیته‌ی بررسی شكایات گزارشی به هیات رییسه انتقالی ارایه شود، اعضای این هیات بررسی نهایی را انجام خواهند داد و پس از آن نتیجه‌ی نهایی اعلام خواهد شد.

رغبتی در پاسخ به این سوال كه چه زمانی نتیجه‌ی بررسی شكایات اعلام خواهد شد گفت: در اساس‌نامه قانونی در این باره وجود ندارد. اما برخی از شكایات به استعلام نیاز دارد و ممكن است كه این استعلام‌ها كار اعلام نتیجه‌ی بررسی شكایات را طولانی كند. با این حال ما تلاش داریم كه هر چه سریع‌تر این كار انجام شود.

وی افزود: روند برگزاری انتخابات تا به حال مطابق با اساس‌نامه و قانون پیش رفته و تا كنون مشكلی به وجود نیامده است.

عضو هیات رییسه‌ی كمیته‌ی انتقالی درباره‌ی جلسه‌ی روز گذشته‌ی كمیته انتقالی فدراسیون فوتبال گفت:‌ در این جلسه مسایلی نظیر میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا، اعلام داوران بین‌المللی به فیفا و برگزاری كلاس‌های مربیگری برای كسب مدرك حرفه‌یی مطرح شد.

رغبتی درباره‌ی پیشنهاد حضور "مارادونا" با پرداخت پنج میلیون دلار به ایران گفت: این پیشنهاد از سوی یكی از سفارتخانه‌های ایران و از طریق وزارت امور خارجه به فدراسیون فوتبال رسید اما، چون برنامه سفر مارادونا به اواخر مهر مربوط می‌شد به طرف مذاكره كننده اعلام كردیم كه این مساله مربوط به فدراسیون فوتبال آینده است.

وی در پایان درباره‌ی شایعه‌ی حضورش در فدراسیون آینده به عنوان دبیر كل فدراسیون فوتبال گفت: پس از 23 مهر و برگزاری انتخابات هیچ كاری در فدراسیون نخواهم داشت. چرا كه نه با من صحبتی شده و نه این كه اگر پیشنهادی هم مطرح شود آن را می‌پذیرم. چرا كه معتقدم در فوتبال متخصصان زیادی وجود دارند و آنها می‌توانند به خوبی فوتبال را به جایگاه اصلی خود برسانند.