تیم فوتسال نیوجرسی آمریكا با پیشنهادی یك ساله خواهان به خدمت گرفتن وحید شمسایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شمسایی در راه نیوجرسی

شمسایی در راه نیوجرسی

تیم فوتسال نیوجرسی آمریكا با پیشنهادی یك ساله خواهان به خدمت گرفتن وحید شمسایی شد.

این باشگاه آمریكایی كه سرپرستی این تیم را یك ایرانی بر عهده دارد، در مذاكراتی كه با محمد خاكپور به عمل آورده، علاقه‌مندی خود را برای جذب وحید شمسایی بهترین گلزن فوتسال آسیا اعلام كرده است.

شمسایی در این باره گفت: آنها در ابتدا پیشنهاد خود را با خاكپور مطرح كردند و این روزها مذاكرات جدی‌تر شده است. به احتمال فراوان پس از مسابقات قهرمانی آسیا برای انجام گفت‌وگوهای نهایی به آمریكا سفر خواهم كرد.

وی افزود: خودم را از نظر ذهنی آماده‌ی حضور در لیگ آمریكا كرده‌ام، هر چند كه هنوز نمی‌توانم از قطعی شدن این انتقال صحبت كنم. با مربیانی از جمله حسین شمس مشورت كرده‌ام و آنها معتقدند كه برای كسب این تجربه‌ی جدید به پیشنهاد این تیم آمریكایی پاسخ مثبت بدهم.

شمسایی درباره‌ی شناخت خود از لیگ آمریكا گفت: شناختی از این لیگ ندارم؛اما، قطعا پیش از حضورم در این كشور از طریق یكی از آشنایم كه در آمریكا حضور دارد و همچینن صحبت با كامران كاویانپور كه چند سال در لیگ امریكا حضور داشته اطلاعاتی را كسب خواهم كرد.

وی درباره‌ی پینشهاد مالی نیوجرسی گفت: آنها ابتدا هشتاد هزار دلار را برای یك فصل شش ماهه پیشنهاد كردند؛ اما، من اعلام كرده‌ام كه با دریافت یكصد هزار دلار حاضر به امضای قرارداد با این تیم هستم.

شمسایی در پایان گفت: به احتمال زیاد با توجه به امكانات فوتسال آمریكا و همچنین كسب تجربه به پیشنهاد این تیم پاسخ مثبت می‌دهم.

مطالب مرتبط

شمسایی در هر 150 ثانیه یك گل زد؛

پیشنهاد مجدد والنسیا و اسپارتاك به آقای گل فوتسال آسیا

مصاحبه باوحید شمسایی

افتخاری دیگر برای بهترین فوتسالیست آسیا

در ایتالیا به من لقب ناجی لا تزیو را دادند

شمسایی : علم عاشورا همچنان برپاست