تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش وپرورش از توسعه متوازن رشته های تحصیلی و توزیع تجهیزات در آغاز سال تحصیلی جدید خبرداد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توزیع تجهیزات در آغاز سال تحصیلی جدید

معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش وپرورش از توسعه متوازن رشته های تحصیلی و توزیع تجهیزات در آغاز سال تحصیلی جدید خبرداد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

توزیع تجهیزات در آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، صبح امروز علی زرافشان در نشست مشترك اعضای شورای معاونان و مدیران كل آموزش و پرورش استان های كشور، در اردوگاه باهنر تهران برگزارشد، اظهاركرد: آمادگی خوبی برای بازگشایی مدارس در حوزه های مختلف ایجاد شده و امید می رود، سال تحصیلی جدید در نهایت آرامش آغاز شود.

وی افزود: مقدمات ورود معلمان فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان برای تدریس در مدارس فراهم شده است تا با آمادگی كامل تدریس خود را آغاز كنند.

زرافشان از فراهم شدن شرایط مطلوب استقرار پایه یازدهم خبر داد و تصریح كرد: كلیه تغییر و تحولات در دست معلم و تلاش خواهیم كرد دانشجومعلمانی كه امسال وارد مدارس می شوند با نظارت گروه های آموزشی فعالیت خود را آغاز كنند.

معاون آموزش متوسطه وزیر‌ آموزش و پرورش خاطرنشان كرد: در راستای تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال كه توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد، جریان مهارت آموزی در استان ها به شدت پی گیری می شود.

وی از ثبت نام 32 درصدی دانش آموزان در رشته های فنی وحرفه ای خبرداد و افزود: بسترهای لازم برای توسعه متوازن رشته های تحصیلی فراهم شده است.

معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش وپرورش از تهیه وتوزیع تجهیزات مدارس به میزان 52 میلیارد تومان خبرداد و افزود: اولویت توزیع  تجهیزات، هنرستان ها و مدارس كم برخوردار است.

وی تصریح كرد: كمترین بازدیدكنندگان از تحصیل در دوره اول متوسطه است كه تلاش می كنیم، جذب این افراد واجد شرایط را به صددرصد برسانیم.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش