تبیان، دستیار زندگی

خرید رپورتاژ آگهی و اصول آن

رپورتاژ آگهی یا رپرتاژ آگهی در حقیقت به انتشار یک مقاله در رابطه با شما و کسب و کار شما در یک سایت دیگر گفته می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان
خرید رپورتاژ آگهی و اصول آن

رپورتاژ آگهی معمولا با اهدافی همانند معرفی یک محصول از سایت شما و یا در جهت بهبود وضعیت سئو و بهینه سازی سایت شما در دیگر سایت ها منتشر می شود.

در این بخش از آموزش سئو در وبلاگ ایرانی طرح سعی داریم که تا جای ممکن درباره خرید رپورتاژ آگهی و اصول آن با شما صحبت کنیم.

رپورتاژ آگهی
در بستر اینترنت وب سایت های فراوانی وجود دارند که همواره با تمام تلاش خود در حال تولید و انتشار محتواهای با کیفیتی هستند که از این طریق بازدید های قابل توجه و زیادی را جذب وب سایت خود می کنند.
از راه های کسب در آمد مدیران این وب سایت ها می توان انواع تبلیغات مانند : تبلیغات بنری ، تبلیغات متنی و رپورتاژآگهی و … را بیان کرد.
بله رپورتاژ آگهی نیز یکی از راه های کسب درآمد در وبسایت ها می باشد.
این سایت ها با توجه به اعتبار دامنه خود و با توجه به میزان بازدیدکنندگان روزانه خود مبلغ مشخصی را برای درج مقالات شما در سایت خود دریافت می کنند.

رپورتاژ آگهی و اصول آن
این اصطلاح در سال ۱۹۴۵ برای اولین بار به ادبیات رسانه ها اضافه گردید . از آن جایی که مخاطبان اعتماد بالایی به رسانه ها دارند رپورتاژهای آگهی بسیار موثر هستند. از این رو قوانین بسیار سختی نیز در بیشتر کشورهای جهان در این جهت به وجود آمده است.

در چه زمانی نیاز به خرید رپورتاژ آگهی داریم ؟
به راحتی می توان بیان کرد که رپرتاژ آگهی همانند دوپینگ برای سایت شما می باشد . در نظر خود بگیرید که ورزشکار می باشد و مسابقات جهانی شرکت کرده اید . حال آیا با دوپینگ کردن شانسی برای پیروزی دارید ؟ جواب ما نیز همانند شما خیر می باشد .
دوپینگ تنها برای ورزشکاری تاثیر گذار خواهد بود که با دیگر ورزشکار یا ورزشکاران در نزدیک ترین رقابت ممکن بوده و در رسیدن به مقام اول مسابقه با یک دیگر مبارزه میکنند.

خرید رپورتاژ یا رپرتاژ آگهی
خرید رپورتاژ آگهی تنها زمانی برای شما مناسب خواهد بود که با کلمه کلیدی هدف در بهترین جایگان ممکن در نتایج جستجو باشید . در حقیقت باید شما در صفحه اول نتایج جستجوی گوگل باشید تا خرید ریپورتاژ به شما در کسب جایگاه های نخست صفحه اول کمک کند.
تا زمانی که جایگان مناسبی با کلمات کلیدی هدف خود ندارید و یا در صفحات دیگر نتایج گوگل هستید خرید این آگهی به شما توصیه نمی شود .

اصول و نکات مهم که در خرید رپورتاژ آگهی باید رعایت شوند 
یکی از مهم ترین مزایای رپورتاژ آگهی نسب به سایر انواع تبلیغات دائمی بودن این نوع آگهی می باشد. زمانی که یک مقاله را به عنوان آگهی در یک سایت قرار می دهید این آگهی به صورت دائمی در وب سایت فوق باقی می ماند و دیگر شما همانند سایر تبلیغات برای تمدید رپورتاژآگهی هزینه ای پرداخت نمی کنید.



در ادامه به نکاتی اشاره میکنیم که رعایت آن ها در خرید رپورتاژ مهم می باشند و عدم رعایت این نکات ممکن است موجب جریمه سایت شما از سوی گوگل شود.
۱-خرید رپورتاژ آگهی از سایت های مرتبط
در ایران وب سایت های کمی یافت می شوند که تبلیغات را به صورت رپورتاژ آگهی پذیرا باشند. همین مسئله نیز موجب محدودیت شما در تهیه رپورتاژ خواهد بود اما همیشه سعی کنید از وب سایت هایی که از نظر محتوایی و موضوعی به سایت شما نزدیک هستند خرید کنید.

۲- نوشتن متن اختصاصی برای هر رپورتاژآگهی
کپی محتوا شانس شما را در کسب نتایج برتر در موتورهای جستجو بسیار کم خواهد کرد و موجب نادیده گرفته شدن آنها از سوی ربات های خزنده گوگل خواهد شد. تاکنون موارد زیادی دیده شده است که مدیر یک وب سایت یک متن مشخصی را تهیه کرده است و در تمامی تبلیغات خود از همان متن استفاده کرده است .
خرید رپورتاژ آگهی در حقیقت به معنای خرید یک صفحه اخصاصی از یک وب سایت دیگر می باشد که به محتوای مورد نظر شما لینک سازی کرده است . هر چقدر این صفحه با کیفیت و با ارزش باشد شانس کسب رتبه های بالاتر در نتایج بیشتر خواهد بود و در کسب جایگاه بهتر در کلمه کلیدی هدف شما کمک خواهد کرد.

۳- عدم درج بیش از ۵ لینک در رپورتاژ
یکی از مهم ترین موارد در رپورتاژهای آگهی درج مناسب لینک و کمتر از ۵ عدد می باشد .
خیلی از مدیران وب سایت ها تصور می کنند که اگر هر چه تعداد لینک های بیشتری در آگهی های خود درج کنند شانس موفقیت بیشتری خواهند داشت.
هر صفحه از اینترنت دارای ارزش و اعتبار مشخص و خاصی در نزد گوگل می باشد که به صورت مساوی در داخل تمامی لینک های آن صفحه تقسیم می شود . پس در این صورت هرچه تعداد لینک های داخل رپورتاژ آگهی بیشتر باشد ارزش و اعتبار منتقل شده به هر یک از لینک ها کاهش خواهد یافت.

۴- قرار دادن یک لینک در متن برای هر صفحه از سایت
یکی دیگر از رایج ترین اشتباهات در رپورتاژهای آگهی درج یک لینک با  Anchor Text  های متفاوت به یک صفحه از وب سایت است. به عنوان مثلا در یک متن چندین لینک به یک صفحه مشخص از وب سایت داده شده است که در این صورت گوگل تنها لینک اول موجود در صفحه را در نظرخواهد گرفت و دیگر لینک ها بی ارزش خواهند بود.

۵- استفاده از تصاویر در رپورتاژهای آگهی
یکی از فاکتورهای سئو وب سایت وجود تصاویر و ویدیو در صفحات می باشد . با قرار دادن عکس و فیلم در رپورتاژآگهی خود می توانید ارزش صفحه تبلیغاتی خود را بالا ببرید و نتیجه بهتری از خرید رپورتاژ آگهی بدست آورید.

۶- خرید رپورتاژ آگهی برای صفحات داخلی
صفحه اصلی هر وب سایتی با کلمات کلیدی دشوار و پر رقابت هدف گذاری می شوند و رپوتاژ تاثیر آن چنانی برای صفحه اصلی در نتایج نخواهد داشت . مگر آنکه رقابت در کلمه کلیدی هدف کم باشد . بهترین و موفق ترین راه برای کسب رتبه خرید رپورتاژ برای صفحات داخلی سایت است.

۷- خرید بک لینک برای رپورتاژ آگهی خود
همگی به خوبی میدانیم که خرید بک لینک و تبلیغات متنی موجب جریمه از سوی موتورجستجوی گوگل برای سایت شما خواهد شد . اما لینک سازی داخلی موجب افزایش اعتبار صفحه خواهد شد . پیشنهاد ما به شما خرید یک بک لینک برای رپورتاژ آگهی از همان سایت ارائه دهنده رپورتاژ می باشد . از همان سایت یک بکلینک خرید کنید و لینک رپورتاژ خود را در آن قرار دهید. این کار با توجه به لینک سازی داخلی موجب افزایش اعتبار و ارزش صفحه تبلغ شما خواهد شد .

۸- بررسی اعتبار دامنه و spam score سایت آگهی دهنده
یکی از مهم ترین فاکتور های برای افزایش تاثیر رپورتاژ عمر دامنه ، اعتبار دامنه و spam score سایت ارائه دهنده آگهی تبلیغاتی است که از آن اقدام به خرید رپورتاژ تبلیغاتی میکنید .
قبل از اقدام به خرید آگهی از طریق ابزارهای آنلاین همانند open site explorer موارد فوق را در رابطه با دامنه آن سایت بررسی کنید . هیچ وقت از سایت هایی که spam score آنها بالاتر از ۵ است رپورتاژ آگهی نخرید.

۹- استفاده از رپورتاژ آگهی رایگان و یا پست مهمان
بیشتر سایت ها این اجازه را به شما می دهند که بتوانید به عنوان یک کاربر مهمان مقاله ای را تهیه کرده و به عنوان پست مهمان در آن سایت قرار دهید . این سایت ها عموما به شما اجازه می دهند که در مقالات خود لینک سازی نیز انجام دهید . مقالات پست مهمان باید از کیفیت بالایی باشد و مرتبط با موضوع وب سایت فوق باشد .

رپورتاژ اگهی
خرید رپورتاژ آگهی به شما امکان ایجاد صفحه ای اختصاصی در یک وب سایت را می دهد و می توانید مقاله ای اختصاصی را در این صفحه قرار دهید و از طریق این صفحه با لینک سازی سئو سایت خود را تقویت کنید . رپورتاژ آگهی از باید از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

در تهیه متن رپورتاژ خود به موارد زیر حتما توجه کنید:
محتوای شما باید حتما مابین ۷۰۰ تا ۱۲۰۰ کلمه باشد.
از تگ های h2 در متن خود حتما استفاده کنید.
از عبارت های طولانی در لینک سازی استفاده کنید و کلمات پر جستجو و با رقابت بالا را هدف قرار ندهید.
کلمات که آنها را لینک می کنید دقیقا همان کلماتی باشند که قصد کسب جایگان مناسب با آن کلمات کلیدی را دارید.
در متن جایگزین تصاویر خود از کلمات کلیدی خود استفاده کنید.
از تگ نوفالو به هیچ وجه در لینک های خود استفاده نکنید.
قرار دادن دیدگاه در این صفحات بسیار مهم می باشد درصورتی که سایت ارائه دهنده تلیغ امکان کامنت گذاری دارد حتما این کار را در جهت افزایش اعتبار انجام دهید.
به هیچ وجه از محتوا های تکراری استفاده نکنید . برای هر کدام رپورتاژهای خود متن اختصاصی تهیه کنید.
 

مطالب مرتبط:
۷ نکته طلایی برای تحول بیزینس در شبکه های اجتماعی
مشکلات اصلی در تجارت الکترونیکی
ایمیل ها بخشی از تجارت الکترونیک


منبع: https://iranitarh.com