تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از اتمام چاپ کتاب های درسی سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: کتاب های درسی سال تحصیلی 98ـ97 در حال چاپ است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اتمام چاپ کتاب های درسی سال تحصیلی جدید

آغاز چاپ کتاب های درسی سال تحصیلی 98ـ97

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

اتمام چاپ کتاب های درسی سال تحصیلی جدید

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی از اتمام چاپ کتاب های درسی سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: کتاب های درسی سال تحصیلی 98ـ97 در حال چاپ است.

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، حجت الاسلام و المسلمین محی الدین بهرام محمدیان در نوزدهمین دوره از اجرای طرح «سازمان و یک روز با درهای باز» با اشاره به اهمیت علم آموزی و انتقال آن به دیگران، اظهاركرد:  شفافیت برخورد با مردم ، نیاز امروز امروز دستگاه های اجرایی و فرهنگی است و منظور از درهای باز، شیشه ای کردن سازمان پژوهش است.

وی با اشاره به تولید کتاب های درسی، تصریح كرد: در حال حاضر1100عنوان کتاب درسی با تیراژ120 میلیون در سال منتشر می شود؛ ضمن اینکه 34 عنوان مجله رشد با تیراژ 35 میلیون چاپ می شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی گفت: چاپ کتاب های درسی سال تحصیلی جدید تمام شده است و کتاب های درسی سال 98ـ97 در حال چاپ است.

محمدیان با تاكید بر دوره ابتدایی، خاطرنشان کرد: آموزش ابتدایی، اساس و رکن آموزش و پرورش است و باید لذت یادگیری برای دانش آموزان در این دوره فراهم شود.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی پُرخواندن و پُر نوشتن در دوره ابتدایی را بی معنا توصیف كرد.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش