تبیان، دستیار زندگی
رئیس اداره قرآن وزارت آموزش وپرورش یکی از اهداف کلیدی مسابقات قرآن دانش آموزی دختر را شناسایی استعداد های برتر قرآنی و پرورش ویژه آن ها عنوان کرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعدادهای برتر قرآنی دانش ‌آموزان دختر شناسایی می ‌شوند

رئیس اداره قرآن وزارت آموزش‌وپرورش یکی از اهداف کلیدی مسابقات قرآن دانش‌آموزی دختر را شناسایی استعداد های برتر قرآنی و پرورش ویژه آن ها عنوان کرد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

استعدادهای برتر قرآنی دانش ‌آموزان دختر شناسایی می ‌شوند

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان اردبیل، حوریه عقبایی در حاشیه ۳۵ امین مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش ‌آموزان دختر سراسر کشور به میزبانی اردبیل تصریح کرد: مسابقات قرآنی فرصتی برای انس و الفت دانش‌آموزان با قرآن و همچنین شناسایی استعدادها فراهم می‌سازد.

رئیس اداره قرآن وزارت آموزش ‌و پرورش افزود: استقبال دانش ‌آموزان دختر از مسابقات قرآنی قابل توجه است و در تمامی مسابقات می ‌توان حضور پرشور دانش ‌آموزان دختر را مشاهده کرد.

وی تأکید کرد: ۳۵ امین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی با رقابت ۴۸۰ دانش‌آموز برتر قرآنی برگزار می‌شود و تک تک دانش‌آموزان حاضر در رقابت‌ها از استعدادهای قرآنی برخوردار هستند.

عقبایی با تأکید به ضرورت تربیت اخلاقی و معرفتی دانش‌آموزان دختر در سایه آموزش ‌های قرآن اضافه کرد: حضور پرشور دانش ‌آموزان در این رقابت‌ ها نشان می‌دهد که دانش ‌آموزان مشتاق تداوم و تکرار مسابقات هستند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش