کی روش و برانکو باز هم مقابل یکدیگر

برانکو ایوانکویچ گفته زیر بار دادن بازیکن به تیم ملی در اسفندماه نمی رود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کی روش و برانکو باز هم مقابل یکدیگر

برانکو ایوانکویچ گفته زیر بار دادن بازیکن به تیم ملی در اسفندماه نمی رود.

بخش ورزشی تبیان

جلسه هم اندیشی با مربیان تیم های آسیایی برگزار شده و برانکو خیلی صریح گفته است این جلسه بیشتر برای حمایت از تیم ملی فوتبال برگزار شده است نه تیم های ایرانی حاضر در آسیا.

بازی های این فصل لیگ قهرمانان و بازی های انتخابی جام جهانی بیش از همیشه در هم گره خورده اند. برانکو که بیشترین بازیکن را در تیم ملی را دارد ، شرایط سختی برای بازی ها خواهد داشت. برانکو که در تمام 6 ماه گذشته ، مدام از کارلوس کی روش انتقاد کرده است و با انتقاداتش توانست اردوی پیش فصل تیم ملی را لغو کند ، این بار با کی روش برای اردوی تیم ملی در دهه آخر اسفند مشکل دارد.

بازی های لیگ قهرمانان امسال تا شب عید ادامه دارد و درست در نیمه نوروز ، تیم ملی دو بازی دشوار در انتخابی جام جهانی دارد. اول باید تیم به قطر برود و با این کشور بازی دارد ، بعد هم در تهران با چین مسابقه خواهد داد.

 6 امتیازی که تکلیف ایران را برای رسیدن به جام جهانی تا حد زیادی مشخص می کند. ایران از این دو تیم در دور اول 4 امتیاز گرفته اما در بازی برگشت ، شاگردان کی روش با این دو تیم در شرایطی مصاف می دهند که فوساتی و لیپی بزرگ را روی نیمکت های شان دارند. کی روش برای بازی با قطر نیاز به دو هفته اردو دارد و این یعنی پرسپولیس باید اقلا یک بازی آسیایی اش را بدون 6 بازیکن انجام بدهد.

چیزی که برانکو را کفری کرده و از حالا گفته مهم نیست چه اتفاقی می افتد اما آن موقع به تیم ملی بازیکن نمی دهد و شاید کی روش در صورت اصرار برانکو و از سر گرفته شدن جنگ های اخیرشان ، این بار بازیکنان پرسپولیسش را حتی بعد از لژیونرها در اردویش داشته باشد!

اگرچه او 4 سال قبل با تهدید به اینکه بازیکنان استقلالی را در شرایطی مشابه از تیم ملی خط می زند ، نهایتا آنها را برای بازی بزرگ آن روزها برابر قطر به تیمش برد و توانست برد بزرگش را با بازی دادن به حدود 5 استقلالی در ترکیب آن روز تیمش کسب کند. باید دید این بار دعوایش با برانکو به کجا می کشد.


منبع : خبرآنلاین

مطالب مرتبط مجموعه :
آخرین مطالب سایت