تبیان، دستیار زندگی
ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش و پس از مدت ها خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی کرد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

من طرفدار فوتبال ایران هستم

هوار ملا محمد

ستاره عراقی تیم فوتبال پرسپولیس چندی پیش و پس از مدت ها خود را به مسئولان باشگاه پرسپولیس معرفی کرد.

هوار دلیل تاخیر حضور خود را به خستگی ناشی از بازی های بین قاره ای و لیگ در تیم قبرسی و بازی های دوستانه تیم ملی عراق ذکر کرد و اعلام کرد با استراحتی که کرده اکنون با آمادگی به تهران مراجعه کرده است.

گفت‌وگوی وی را در زیر می‌خوانید:

*چرا با تاخیر در ایران حضور پیدا كردید؟

من به مدیر باشگاه گفتم تاخیر به این دلیل بود که به محض اتمام بازی‌ها در قبرس به تیم ملی عراق پیوستم. در حدود سه چهار سال بود خانواده‌ام را ندیده بودم. حتماً می دانید به دلیل مشکلاتی که در عراق بود سفر سخت بود، به همین دلیل کمی در سفرم تاخیر افتاد.

*در این مدت تمرین اختصاصی داشتید؟

با توجه به خستگی فراوان از بازی‌های تیم قبرسی و لیگ قهرمانان اروپا و همچنین بازی‌های قاره‌ای تیم ملی عراق در آفریقا و سپس بازگشت به عراق و انجام دو بازی دوستانه در خاک عراق بدنم بسیار خسته شده بود و نیاز به استراحت داشت. ولی اکنون آماده برای تمرینات هستم.

هوار ملا محمد

* پست تخصصی شما چیست؟

من در هافبک چپ بازی می کنم. همچنین توان بازی به عنوان مهاجم سایه را نیز دارم. ولی بستگی به نظر سرمربی دارد.

*چه شناختی از باشگاه پرسپولیس دارید؟

نمی خواهم تعریف بی مورد کنم ولی هیچ بازیکنی در آسیا نیست كه تیم فوتبال پرسپولیس را نشناسد. من زمانی که با پرسپولیس قرارداد بستم تمام دوستان و همبازیانم در عراق به من تبریک گفتند. جالب است بدانید در مناطق کرد نشین عراق تیم شما طرفداران زیادی دارد. من آمده ام با این تیم پرطرفدار به قهرمانی برسم.

* خاطره‌ای که از شما داریم قهرمانی در آسیا با تیم ملی عراق است؟

بگذارید اول مطلبی را روشن کنم. این را نه اینکه اینجا هستم بگویم در لبنان هم گفتم. بدون شک بهترین تیم فوتبال آسیا ایران است. من خودم طرفدار فوتبال ایران هستم. من فوتبالیستم و سیاسی نیستم. در همان زمان‌های دور هم با برادران ایرانی رابطه خوبی داشتم. ما برادران ایرانی‌مان را دوست داریم. مردمان ایران خونگرم و مهمان نواز هستم. جالب است بدانید من با عادل (کلاه کج) دوست هستم.

ملامحمد در اردوی پرسپولیس

* بیشتر خودتان را معرفی می‌کنید؟

هوار ملا محمد هستم. متولد 1981. دارای مدرک فوق دیپلم در رشته علوم انسانی. فوتبالیستم و الان در خدمت باشگاه پرسپولیس. طرفدار تیم فوتبال رئال مادرید و تیم ملی برزیل. شیفته سبک بازی رونالدو بازیکنی برزیلی هستم. البته با رونالدو پرتغالی اشتباه نشود، من رونالدو برزیلی را دوست دارم!

*هوار به چه معنائی است؟

هوار به زبان کردی به معنای فریاد است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری