تبیان، دستیار زندگی
نمایش «حرفه ای ها» که از جشنواره بیست ودوم فجر بازمانده بود ، حالا در صدر جدول فروش مجموعه تئاترشهر قرار گرفته است. ایسنا- این نمایش که کارگردانی آن به عهده بابک محمدی است ، پس از 8 اجرا 1269 تماشاگر را به تالار قشقایی کشان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«حرفه ای ها» از پله های فروش تئاترشهر بالا رفتند


نمایش «حرفه ای ها» که از جشنواره بیست ودوم فجر بازمانده بود ، حالا در صدر جدول فروش مجموعه تئاترشهر قرار گرفته است.

ایسنا- این نمایش که کارگردانی آن به عهده بابک محمدی است ، پس از 8 اجرا 1269 تماشاگر را به تالار قشقایی کشانده است. در این نمایش که تا به حال 34 میلیون و 710 هزار ریال فروش داشته ، رضا کیانیان ، احمد ساعتچیان و مریم سعادت به ایفای نقش می پردازند. سهراب سلیمی هم پس از 22اجرای نمایش «سه گانه وانیک» نوشته واتسلاو هاول ، رئیس جمهور اسبق چک واسلواکی 11 میلیون و 925 هزار ریال فروخته است.

«خوابگردها»ی محمد حاتمی نیز پس از 18 اجرا در سالن تازه تاسیس کارگاه نمایش با 10 میلیون و 935 هزار ریال فروش به کار خود ادامه می دهد. ردیف چهارم جدول فروش تئاترشهر از آن نمایش «تا حالا شده شب امتحان...» کار روح الله صدیقی است که در سالن خانه خورشید به صحنه می رود و تاکنون 8 میلیون و 100 هزار ریال فروش داشته است.

نمایش های «آواز قو»ی آنتوان چخوف ، «باغ وحش شیشه ای»، «تیاتر اجباری» و «غول زنگی در قلعه سنگباران» نیز به ترتیب 8 میلیون ، 2 میلیون و 600 ، 2 میلیون و 520 و یک میلیون و 60 هزار ریال فروش داشته اند. نمایش «هی مرد گنده گریه نکن» کار جلال تهرانی هم که قرار بود در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر به صحنه برود ، هنوز اجراهایش آغاز نشده و قرار است از این هفته به جمع نمایش های تنها مجموعه تئاتری ایران بپیوندد. تهرانی هفته گذشته در گفتگویی دلیل آغاز نشدن اجرای این نمایش را آماده نبودن دکور- عنوان کرده بود البته تهرانی از بیماری تنبلی مزمن کادر فنی مجموعه تئاترشهر به عنوان دلیل این تاخیر نام برده بود. از ماه آینده نیز زنگ آغاز جشنواره تئاتر فجر به صدا در می آید تا این مجموعه هم به مدت 10 روز در اختیار اجراهای جشنواره بیست وسوم قرار بگیرد.