تبیان، دستیار زندگی
سبزی کلاسیک: می‌توان برای ایجاد یک پالت رنگی کلاسیک در فضا از یک رنگ اصلی در قسمت‌های اصلی اتاق مثل دیوارها و رومبلی‌ها استفاده کرد و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمادی از زندگی سبز

دکوراسیون سبز

شاید انطباق رنگ‌ها کاری سخت و کسل‌کننده باشد، اما یادگیری انتخاب صحیح چند رنگ و قرار دادن آنها در کنارهم، حاصلی عالی برای یک اتاق خواهد داشت. دراین اتاق سایه‌های ساده‌ای از سبز زیتونی درتمام اتاق پراکنده است و باعث شده است که وسایل اتاق با هم هماهنگ و متحد باشند. حتی در شومینه هم از رنگ سبز استفاده شده است.

دکوراسیون سبز

یک انتخاب زیرکانه:

مصرف زیاد از رنگ‌ها می‌تواند تأثیر آنها را از بین ببرد. دراین آشپزخانه خصوصیاتی چون اسباب استیل، دیوارهای مرمری و لوستر زیبا کانون توجه می‌باشند، اما با قرار دادن تنها یک رنگ سبز زمردی در فرش، زیبایی به فضا داده شده است.

دکوراسیون سبز

جمع آوری رنگ‌های سبز:

در این آشپزخانه برای دادن جلوه‌ای زیبا از ظروف لعابی به رنگ سبز و آبی استفاده شده است. دیوارهای سبزو کابینت‌های سفید یک پس‌زمینه عالی برای این ظروف می‌باشد. این رنگ‌های آرامش‌بخش یک ناهار دلچسب را برای میهمانان به ارمغان می‌آورد.

دکوراسیون سبز

رنگین کمانی به رنگ سبز:

تنالیته‌های رنگ سبز این اتاق نشیمن زیبا را رنگ‌آمیزی کرده است. انتخاب عاقلانه رنگ سبز زمردی دراطراف اتاق جلوه‌ای جذاب به آن داده است. سایه روشن‌های رنگ سبز درکنار رنگ نارنجی گلها و رنگ چوب تیره مبلمان زیباتر به نظر می‌رسد.

دکوراسیون سبز

نظری حکیمانه: نقاشی رنگ چوب یا خنثی درمبلمان در اتاقی که با رنگی متضاد رنگ شده، بسیارعالی جای می‌گیرد. سبز حکیمانه دیوارها در این اتاق ناهار خوری کمک عالی برای رنگ نارنجی گونه چوبها می‌باشد، همچنین رنگ سبز دیوارها احساسی از خانه‌های روستایی و سنتی به این فضا داده است.

دکوراسیون سبز

یک جزء کوچک: بعضی اوقات رنگها در فضا ویژگی خاصی ایجاد می‌کنند. دراین مکان این اسباب و اثاثیه هستند که فضا را خلق می‌کنند و اشاره‌هایی از رنگ سبز درفضا اسباب را با هم متحد می‌کند. ظهور رنگ سبز در فضا در این اتاق احساسی از طبیعت را تداعی می‌کند که در کنار رنگ‌های طبیعی پرده‌ها این احساس بیشتر نمایان می‌شود.

دکوراسیون سبز

بیداری رنگ سبز: این حمام سفید رنگ با رنگ سبز سیبی دیوارها به روز می‌شود. رنگ سبز جفت می‌شود با رنگ‌های صورتی و قهوه‌ای در این پرده دوش زیبا و شیک. یک لوسر بلوری زیبا این فضا را کامل می‌کند. برای افزودن جذابیت بیشتر به کاشی‌های سفید رنگ کاشی‌های تکی سبز رنگ به آن اضافه شده است.

دکوراسیون سبز

بستنی میوه ای دو رنگ: این دسر دو رنگ به اتاق خواب جلوه‌ای به روز و زیبا داده است. سفید شکری رختخواب پس‌زمینه عالی برای رنگ نارنجی تیره و سبز می‌باشد. انتخاب رنگ لیمویی برای این اتاق خواب شیرین بسیارعالی بوده است.

دکوراسیون سبز

شبیه اما متفاوت: یک جفت میز و صندلی در دو رنگ دراین فضا کنتراست ایجاد کرده‌اند. اما نگهداری رنگها در گروه سبز به فضا وحدت و یکپارچگی می‌دهد، رنگ‌های آبی و زرد فضا را خیالی کرده است.

دکوراسیون سبز

کلید اصلی:رنگ‌های سبز به طور چشمگیری سخت در کنارهم منطبق می‌شوند. زیرا سبزها می‌توانند مایه‌هایی از زرد یا آبی یا خاکستری یا قهوه ای در خود داشته باشند، اما خلق فضایی از رنگهای سبز غیر ممکن هم نیست. فرشها می‌توانند کلید اصلی باشند و انتخاب نور مناسب می‌تواند رنگها را در کنار هم تطبیق پذیر کند.

دکوراسیون سبز

سبزی کلاسیک:می‌توان برای ایجاد یک پالت رنگی کلاسیک در فضا از یک رنگ اصلی در قسمت‌های اصلی اتاق مثل دیوارها و رومبلی‌ها استفاده کرد و انتخاب یک رنگ روشن مثل زرد طلایی برای پرده‌ها درکنار دیگر وسایل به زیبایی اتاق می‌افزاید و کف چوبی شیک به گونه ای دیگر فضا را کلاسیک و زیبا می‌کند.

برای پاسخ به سئوال اینجا را کلیک کنید

گلچین روز

تنظیم برای تبیان: کهتری

مقالات مرتبط

قرمز، انرژی زا و هیجان آور

دریایی باشید

زیبا و کم هزینه

به سفیدی برف تا گرمی آتش

بهاری بیارایید

به شیوه ای نو بچینید

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.