تبیان، دستیار زندگی
38 رییس فدراسیون ورزشی در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد از او خواستند تا به دلیل عملكرد عالی جناب آقای مهندس علی‌آبادی ..............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی آبادی را ابقا کنید

علی آبادی

38 رییس فدراسیون ورزشی در نامه‌ای به محمود احمدی‌نژاد از او خواستند تا "به دلیل عملكرد عالی جناب آقای مهندس علی‌آبادی" و "به بار نشستن تلاش‌های بی‌وقفه‌ی ایشان" او را برای بار دوم به عنوان رییس سازمان تربیت بدنی ابقا كند.

به نقل از ایسنا، در نامه‌ای كه به امضای 38 رییس فدراسیون ورزشی رسیده خطاب به محمود احمدی‌نژاد آمده است: «ضمن تبریك به مناسبت اعیاد شعبانیه و همچنین انتخاب مجدد حضرتعالی كه با رای قاطع و كوبنده‌ی 25 میلیون ملت ولایتمدار ایران به عنوان رییس محترم جمهوری همراه بود و ضمن سپاس و تشكر فراوان از رهنمودهای حضرتعالی تلاش‌های بی‌وقفه‌ی مهندس علی‌آبادی به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پرورش نهال ورزش كه در اصل در دوران پر افتخار ریاست جمهوری جنابعالی بنا نهاده شد.

نامه امضا شده توسط رییس فدراسیون ها

جناب آقای دكتر، اینجانبان امضا كنندگان ذیل به عنوان روسای فدراسیون‌های ورزشی كه افتخار خدمتگزاری در امر ورزش در سایه توجهات آقا امام زمان(عج) و رهنمودهای حضرتعالی و اهتمام و تلاش بی‌وقفه‌ی ریاست محترم سازمان تربیت بدنی را داریم از حضرتعالی تقاضا داریم تا در صورت صلاحدید، به دلیل عملكرد عالی جناب آقای مهندس علی‌آبادی كه به حق در ایجاد زیرساخت‌های ورزش و ایجاد اماكن ورزشی در طول دوران درخشان انقلاب اسلامی به گواه آمار بی‌سابقه بوده است و با توجه به این امر مهم كه تلاش‌های بی‌وقفه‌ی ایشان به بار نشسته و هم اكنون زمان باردهی آن فرا رسیده است و می‌رود تا اقدامات زیربنایی انجام گرفته انشاا... در چهار ساله‌ی دوم با كسب مدال‌های رنگارنگ برای جمهوری اسلامی ایران توام گردد.

تجارب بدست آمده در امر ورزش خصوصا در چهار سال گذشته و در سایه‌ی رهنمودهای مقام معظم رهبری و دستورات موكد حضرتعالی انشاا... در سال‌های آینده با رونق بسیار همراه خواهد بود.

اینجانبان جناب آقای مهندس علی‌آبادی را بهترین گزینه‌ی موجود برای تصدی مسوولیت خطیر ریاست سازمان تربیت بدنی دانسته و بر ابقای ایشان تاكید می‌نماییم.

پیشاپیش از توجه حضرتعالی به امر خطیر ورزش بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم كه بتوانیم با پشتوانه‌ی قوی دولت برآمده از متن مردم و دستورات و راهنمایی‌های حضرتعالی نسبت به اوج رساندن ورزش میهن اسلامی‌مان كه مهمترین و قوی‌ترین كشور اسلامی منطقه است، فائق آییم.»

نامه امضا شده توسط رییس فدراسیون ها

این نامه به امضای روسای فدراسیون‌های اسكی، بدمینتون، بسكتبال، بوئینگ و بیلیارد، بیسبال، پزشكی ورزشی، پینگ پنگ، تنیس، تكواندو، تیراندازی با كمان، جودو، چوگان، دوومیدانی، ژیمناستیك، سواركاری، شطرنج، شمشیربازی، فوتبال، كاراته، كبدی، گلف، موتورسواری و اتومبیلرانی، نجات غریق، والیبال، ورزش‌های جانبازان و معلولین، ورزش‌های نابینایان، ورزش‌های ناشنوایان، ورزش‌های سه‌گانه، ووشو، هاكی، اسكیت، آمادگی جسمانی، بدنسازی، كونگ‌فو، ورزش پهلوانی، ورزش‌های رزمی، روستایی - عشایری و وزنه‌برداری رسیده است.

فدراسیون‌های كشتی به ریاست محمدرضا یزدانی‌خرم، ورزش بیماری‌های خاص، كوهنوردی، اسكواش، هندبال، شنا و شیرجه، قایقرانی، بوكس، تیراندازی و دوچرخه‌سواری این نامه حمایتی را امضا نكرده‌اند.

تنظیم برای نبیان: رضا سیگاری