تبیان، دستیار زندگی
چلسی بعد از تساوی 2 – 2 مقابل منچستریونایتد در فینال جام خیریه موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک شیاطین سرخ را مغلوب کند و جام خیریه انگلیس را فتح کرد .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین جام آنچلوتی با چلسی

دروگبا و پارک جی سونگ

چلسی بعد از تساوی 2 – 2 مقابل منچستریونایتد در فینال جام خیریه موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه چهار بر یک شیاطین سرخ را مغلوب کند و جام خیریه انگلیس را فتح کرد.

در ابتدا در دقیقه 10 بازی بود که نانی بال کناری یونایتد که در پست کریس رونالدو بازی می کرد پشت محوطه جریمه چلسی صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا توپ را دور از دستان پیتر چک وارد دروازه چلسی کرد و یونایتد را یک بر صفر پیش انداخت.

آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال چلسی

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.در آغاز نیمه دوم چلسی برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کرد و در دقیقه 52 موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

مالودا ارسالی روی دروازه یونایتد انجام داد توپ به دروگبا رسید و ناگهان توپ جلوی کاروالیو افتاد و او دروازه بن فاستر را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

پیروزی چلسی در ضربات پنالتی

در دقیقه 71 بازی لمپارد روی ضد حمله چلسی پشت محوطه جریمه با یک ضربه سنگین توپ را درون دروازه یونایتد قرار داد تا چلسی دو بر یک پیش بیفتد اما این پایان کار نبود و یونایتد در لحظات پایانی بازی توسط وین رونی بازی را به تساوی دو بر دو کشاند.

بازی بدون وقت اضافه به ضربات پنالتی کشید، رایان گیگز و پاتریس او را نتوانستند ضرباتشان را به گل تبدیل کنند و چلسی در نهایت فاتح جام خیریه شد. این اولین جام کارلو آنچلوتی به عنوان سرمربی جدید چلسی بود.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری