تبیان، دستیار زندگی
معاون مركز چاپ و انتشارات دانشگاه شهید بهشتی از عرضه 10 عنوان از كتاب‌های این مركز در بازار كتاب خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كتاب‌هاي دانشگاه شهيد بهشتي در بازار كتاب
  كتاب‌های دانشگاه شهید بهشتی در بازار كتاب

معاون مركز چاپ و انتشارات دانشگاه شهيد بهشتي از عرضه 10 عنوان از كتاب‌هاي اين مركز در بازار كتاب خبر داد.

امان الله سنجري با اعلام اين خبر به خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، افزود: اين انتشارات به دنبال سياست‌هاي نشر كتاب‌هاي مورد نياز دانشجويان، اقدام به انتشار كتاب در موضوعات متنوع و مرتبط با حوزه‌هاي درسي مختلف كرده است.

وي ادامه داد: در اين راستا كتاب‌هاي‌ «سنتز زئوليت‌هاي آلومينو سيليكات پرسليس» ترجمه دكتر ميرعبدالله سيد سجادي، «اصول طراحي همساز با اقليم در ايران، با رويكرد معماري مسجد» تاليف دكتر منصوره طاقباز و شهربانو جليليان و «انگليسي براي رشته‌هاي فناوري اطلاعات و كامپيوتر» اثري از فرخ واعظ ايراني در اين فهرست قرار دارند.

سنجري با اشاره به تجديد چاپ كتاب «درآمدي بر نظريه‌هاي برنامه‌ريزي با تاكيد ويژه بر برنامه‌ريزي شهري» گفت: اين كتاب تاليف دكتر زهره عبدي دانش‌پور است كه جايزه كتاب فصل را نيز گرفته است.

معاون مركز انتشارات دانشگاه شهيد بهشتي همچنين به انتشار يك كتاب با موضوع كشاورزي اشاره و عنوان كرد: كتاب «كشاورزي زيستي، ارگانيك» عنوان اين اثر است كه در آن دكتر عبدالمجيد مهدوي دامغاني به بيان استانداردها، اصول تاييد صلاحيت، گواهي و بازرسي محصولات كشاورزي مي‌پردازد.

سنجري در بخش ديگر سخنان خود از عرضه كتاب «صيدنه» ابوريحان بيروني خبر داد و اظهار داشت: این کتاب درباره مواد شیمیایی و خواص و طرز تهیه آن‌ها نوشته شده و دكتر منوچهر ستوده و ايرج افشار تصحيح اين اثر را به عهده داشته‌اند.

معاون مركز چاپ و انتشارات دانشگاه شهيد بهشتي تصريح كرد: كتاب‌هايي چون «آموزش عالي در كشورهاي در حال توسعه»، «اعلام جغرافيايي» و «اعلام‌نمايي در زبان‌هاي هندي، پشتو، اردو و بلوچي»

در اين فهرست قرار دارند.

مركز چاپ و انتشار دانشگاه شهيد بهشتي از سال 1352 در حوزه انتشار كتاب‌هاي علمي و دانشگاهي در رشته‌هاي مختلف فعاليت مي‌كند.