تبیان، دستیار زندگی
ایسنا- 4000هزار نفر از جمعیت تالار وزارت کشور و مردمی که تا خیابان و میدان فاطمی ایستاده بودند ، پنجشنبه شب نوای شهرام ناظری و گروه عارف را شنیدند. شهرام ناظری و گروه عارف که به سرپرستی پرویز مشکاتیان با یک ساعت تاخیر به اج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوای شهرام ناظری و گروه عارف طنین انداخت


ایسنا- 4000هزار نفر از جمعیت تالار وزارت کشور و مردمی که تا خیابان و میدان فاطمی ایستاده بودند ، پنجشنبه شب نوای شهرام ناظری و گروه عارف را شنیدند.

شهرام ناظری و گروه عارف که به سرپرستی پرویز مشکاتیان با یک ساعت تاخیر به اجرای موسیقی و آواز پرداختند ، قطعات ضرب المثل ، لاله ، چوپانی ، محبوب من وطن ، خزان ، سماء آوا ، مردم آزاده ، گون ، سرو آزاد و چهارمضراب تمنع مرا عاشق و لحظه دیدار را اجرا کردند. این برنامه با اشعاری از ملک الشعراء بهار ، سایه ، شفیعی کدکنی ، دهخدا ، اخوان ثالث و برزین آذرمهر و نوای سازهای اردشیر و بیژن کامکار ، کیوان ساکت ، جمشید عندلیبی ، بهرام ساعد ، بهزاد بابایی ، محمد زین العابدینی و ارژنگ کامکار همراه شد. سیامک آقایی ، رضا آوایی ، شروین مهاجر ، آرش کامور ، مازیار شاهی ، علیرضا جواهری و محمدرضا رستمیان از دیگر نوازندگان گروه عارف بودند که شهرام ناظری را همراهی کردند.