تبیان، دستیار زندگی
تابستان شد و فصل روبات سازی... چقدر با این جمله موافقید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آخرین نفر

آخرین نفر

تابستان شد و فصل روبات سازی

چقدر با این جمله موافقید؟

راستش رو بخواید شما رو نمی دونم اما مدرسه اینترنتی اونقدر با این جمله موافق بود که بعد از گذاشتن جلسات متعدد و از اونجایی که خیلی به گذراندن دوره تابستان شما عزیزان اهمیت می داد، بالاخره بعد از مدت ها دوره مجازی پر طرفدار روبوتیک را برگزار کرد.

وقتی مقدمات برگزاری کلاس فراهم شد، باید شما رو در جریان می گذاشتیم

اصل ماجرا همین جا بود

از اونجایی که یکی از مواد آموزشی مورد نیاز برای شرکت کنندگان در دوره روبوتیک، داشتن یک روبات کوچیک و بامزه به اسم روبورو بود، تصمیم گرفتیم شرایطی رو برای ثبت نام کنندگان در نظر بگیریم.

نه اشتباه نکنید لازم نبود از 7 خوان مدرسه اینترنتی رد بشید چون ما فقط دوتا خوان داشتیم

خوان اول: داشتن 600 امتیاز برای اعضای سایت تبیان

در واقع کسانی که توانسته بودند در مدت عضویت خود در سایت تبیان با پاسخگویی به سؤالاتی که در پایان هر مطلب وجود دارد، 600 امتیاز کسب کنند، می توانستند به راحتی و بدون هیچ مشکلی از این خوان عبور کنند.

خوان دوم: ثبت نام به صورت مالی، یعنی با واریز کردن فقط 44000 تومان به حساب مؤسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان می توانستند به راحتی صاحب روبوروی ما بشوند.

بعد از قطعی شدن یا همون به تصویب رسیدن شرایط فوق در مدرسه اینترنتی بالاخره در روز چهارشنبه 31/4/1388 اطلاعیه برگزاری دوره را در سایت تبیان قرار دادیم.

رفتن اطلاعیه روی سایت همان و مواجه شدن با استقبال گرم و سؤالات متنوع شما عزیزان، همان.

خیلیاتون می خواستید بدونید تاریخ ثبت نام کیه؟

یا می خواستید بدونید شرایط سنی داریم یا نه؟

جالب تر از همه اینکه تعدادی از شما به خاطر کسب امتیاز به خانواده بزرگ تبیان پیوستید و عضو سایت ما شدید و از این نگران بودید که تا روز اعلام تاریخ ثبت نام در دوره فرصت کافی برای کسب 600 امتیاز را دارید یا نه؟

اگر پاسخ ما را فراموش نکرده باشید گفته بودیم : تا زمان اعلام اطلاعیه های بعدی مدرسه اینترنتی تبیان در باره نحوه ثبت نام در دوره های آموزش روبوتیک تبیان، فرصت مناسبی برای جمع آوری امتیاز در اختیار دارید پس فرصت را از دست ندهید.

آری فرصت مناسب بود برای دیدن تلاش شما

تا روز دوشنبه 12/5/1388 که آغاز ثبت نام دوره روبوتیک بود و بعد از دادن مهلتی 5 روزه به شما عزیزان، وقتی دیدیم تعداد افرادی که به صورت امتیازی در این دوره شرکت کرده بودند 109 نفر هستند به تلاشتان ایمان آوردیم.

جالب ترین اتفاقی که باعث شد زمان ثبت نام را تا ساعت 9 روز 18/5/88 تمدید کنیم خواندن نظر جناب آقای احمد احمدی بود.

برای ما نوشته بودند که تنها 593 امتیاز کسب کرده اند و فقط 7 امتیاز کم دارند.

و از آنجایی که ظاهرا از تمدید مهلت ثبت نام اطلاعی نداشتند ساعت 20:30 دوباره برای ما نظر گذاشته بودند که به سکته نزدیک هستند و تنها 3 ساعت و نیم دیگه به پایان زمان ثبت نام باقی مانده است.

همه ما با خواندن این نظر و تلاش تحسین بر انگیز شما کاربران عزیز به وجد آمده بودیم.

و حالا بعد از پشت سر گذاشتن تمامی خاطرات شیرین شما و خطوط ارزشمندی که برای ما نوشتید در پایان هر مطلب ثبت نام دوره آموزشی روبوتیک در ساعت 9 روز 18/5/88 با ثبت نام آخرین نفر، یعنی جناب آقای احمد احمدی که در مجموع موفق به کسب 601 امتیاز شده بودند به پایان رسید.

تلاشتان را سپاس می نهیم و شما را تا تاریخ 20/5/88 که تاریخ شروع برگزاری دوره آموزشی می باشد به خداوند یکتا می سپاریم.

نوشته: مریم فروزان کیا