تبیان، دستیار زندگی
همین دیروز بود كه می‌گفتند او منشوری است و نمی‌تواند در لیگ‌برتر بازی كند،اما شیث آنقدر اعتماد به نفس دارد كه .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وقتی شیث خواننده می شود

شیث رضایی و محسن خلیلی

همین دیروز بود كه می‌گفتند او منشوری است و نمی‌تواند در لیگ‌برتر بازی كند، اما شیث آنقدر اعتماد به نفس دارد كه پس از خلبانی و اتفاقات هواپیمای تهران-شیراز، حالا می‌خواهد وارد عرصه خوانندگی شود و برای پرسپولیس بخواند! در اردوی تركیه هم پس از شیرین‌كاری‌ها و هنرنمایی‌های شیث بود كه حتی مجتبی زارعی هم هوس خوانندگی به سرش زد.

به هر حال شیث این‌بار می‌خواهد در نقش یك خواننده پرسپولیسی برای تیمش بخواند. او در این‌باره می‌گوید:«دلم نمی‌خواهد مثل بعضی‌ها از فوتبال وارد دنیای هنر شوم ولی همیشه خوانندگی را دوست داشتم و حالا خوشحالم كه در اولین كار حرفه‌ای می‌توانم با پیشنهاد مسوولان تیم برای باشگاه فرهنگی-ورزشی پرسپولیس بخوانم. البته در این راه احتمالا از بعضی از بچه‌ها هم كمك خواهم خواست تا همه پرسپولیسی‌ها كه صدایی دارند بتوانند در این كار سهیم باشند.»

تیم فوتبال پرسپولیس

به نقل از گل، داریوش خواجه‌نوری خواننده پاپ ایرانی در توافقی با باشگاه پرسپولیس سرودی را برای این باشگاه خواهد ساخت. خواجه‌نوری كه پرسپولیسی هم هست در این مورد می‌گوید: «با آقای انصاری‌فرد در این مورد توافق كرده‌ام تا یك كار خوب را برای باشگاه پرطرفدار پرسپولیس بسازم. بازیكنان پرسپولیس باید در ساخت این كار با من همراه باشند. بعضی از آنها مثل شیث رضایی سابقه خوانندگی دارند و به این كار آشنا هستند.

استقلال و پرسپولیس مهمترین تیم‌های ایران هستند و من هر كاری كه از دستم بربیاید برای آنها و تماشاگرانشان انجام می‌دهم.» خواجه‌نوری كه یك ماه ‌و نیم روی این آهنگ كار كرده آن را به عبدالجبار كاكایی داده تا برای آن شعری بسراید.

البته پیش از اینها نیز سرود جالبی با شعر مریم حیدرزاده،‌صدای پژمان جمشیدی و آهنگ‌سازی داوود ناقور ساخته شد كه مورد توجه پرسپولیسی‌ها نیز قرار گرفت.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری