تبیان، دستیار زندگی
راه‏های دشوار راه‏های دشوارتری هم برای پولدار شدن وجود دارد تا بتواند شخصیت شما را تضمین کند که البته اصلاً پیشنهاد نمی‏شود. چون هم زیادی سخت است و هم بیش از اندازه شرافتمندانه.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مایه دار با شخصیت(2)

راه‏های دشوار

راه‏های دشوارتری هم برای پولدار شدن وجود دارد تا بتواند شخصیت شما را تضمین کند که البته اصلاً پیشنهاد نمی‏شود. چون هم زیادی سخت است و هم بیش از اندازه شرافتمندانه.

دکتر

مثلاً می‏توانید آنقدر درس بخوانید تا دکتر شوید بعد متخصص شوید بعد ویزیت مطبتان را بکنید نفری 80هزار تومان و بعد پولدار و با شخصیت شوید و بتوانید ماشین خارجی سوار شوید

مکانیک

یا اینکه بروید در یک مکانیکی مشغول کار شوید و بعد خیلی کار کنید و بعد کل کار را یاد بگیرید و بعد مکانیکی را با اوستایتان شریک شوید و بعد کل مکانیکی را بخرید و صاحب‏کار شوید یا سعی کنید یک کار و کاسبی راه بیاندازید و از این راه پولدار شوید ولی راستش را بخواهید همان راه‏های اول خیلی بهتر است چون هم آدم را پولدارتر می‏کند و هم وقت کمتری از آدم را می‏گیرد. مثلا شما می‏توانید با نشستن در یک بانک و زیر نظر گرفتن مردم و تعقیب آنها و در نهایت به چنگ آوردن پول‏های یکی از مشتری‏های پر پول از طریق کیف قاپی، یک شبه درآمد هجده‏سال پدرتان را به دست بیاورید. که البته به این درآمد شما نه مالیاتی تعلق می‏گیرد و نه کسوراتی دارد. یا اینکه با یکی از دوستانتان که موتور سیکلت دارد برنامه بگذارید تا گوشی مردم را از دستشان بقاپید. با این کار نیز می‏توانید پولدار شوید که اتفاقاً خیلی هم راحت‏تر از این است که بروید در یک آموزشگاه تعمیرات موبایل  ثبت نام کنید و پس از گذراندن یک دوره چند ماهه و فارغ‏التحصیلی از آنجا ندانید که آیا باز هم بی‏شخصیت خواهید ماند یا اینکه قرار است پولدار شوید.

مزایای راه‏های زیرزمینی

راه‏های زیرزمینی برای با شخصیت شدن مزایای زیادی دارد یکی اینکه مالیات ندارد زیرا مالیات این‏جور چیزها را کسان دیگری داده‏اند و شما به عنوان یک شهروند متشخص و محترم دیگر نگران پرداخت نکردن مالیات نیستید و می‏توانید از دولت، شهرداری و ارگان‏های زیرربط توقع خدمات داشته باشید. مزیت بعدی این است که شما نیاز به سرمایه‏ ندارید و لازم نیست که از وام‏های خود اشتغالی و این جور خدمات استفاده کنید چون مثلا کسی که می‏خواهد راننده تاکسی باشد باید حداقل یک تاکسی داشته باشد ولی شما که می‏خواهید دخل آن تاکسی را خالی کنید فقط کافی است که یک تاکسی بگیرید نه اینکه تمام پول زندگیتان را بدهید و یک تاکسی بخرید                  دزدی

یا کسی که یک سوپر مارکت بزرگ دارد باید هم برای مکان سوپرمارکت خود هزینه پرداخت کند و هم پول آب و برق و  گاز و تلفن بدهد، هم برای مغازه جنس تهیه کند و حتی شاید مجبور باشد به شاگرد خود نیز حقوق بدهد ولی شما که صندوق فروشگاه را خالی می‏کنید نیازی به این  چیزها و خرج‏های اضافی ندارید و بنابراین دولت هم مجبور نیست که به شما خدمات شهری ارائه بدهد. شما فقط باید زیل باشید تا باشخصیت شوید همین.

مخالفان طرح

بعضی از افراد که مخالف با شخصیت شدن هستند با این کارها مخالفند آنها فکر می‏کنند آدم برای با شخصیت شدن حتماً باید راه‏های شرافتمندانه و قانونی را پیش بگیرد. غافل از اینکه این راه‏ها اصلاً هم به درد نمی‏خورد. چون هم هزینه برهستند و هم گرفتاری‏های قانونی زیادی دارند. مخالفان این طرح فکر می‏کنند آدم باید حتماً خیلی کار کند تا پولدار شود. این افراد ظاهراً هرگز توسط هیچ گروه مخروطی‏ای پرزنت نشده‏اند و گرنه همچین حرف بی‏خودی را مطرح نمی‏کردند. آنها باید بدانند که تنها راه پولدار شدن زحمت کشیدن نیست بلکه یکی از دشوارترین راه‏هاست همین شرکت‏های مخروطی را در نظر بگیرد که البته به نوعی در حال حاضر در زیر شاخه‏ فعالیت‏های زیرزمینی ما می‏گنجند. آنها معتقدند شما با خوردن مخ مردم و تصویر کردن یک آینده خیلی خیلی قشنگ می‏توانید از آنها پول بگیرید و خودتان پولدار شوید این کار دو تا حسن دارد هم اینکه شما با شخصیت می‏شوید و هم اینکه آنها بی‏شخصیت می‏شوند.

لیلا بیگلری

تنظیم:بخش کودک و نوجوان

**********************************

مطالب مرتبط

شخصیت شناسی،پیاز

یک حادثه‏ی شاعرانه!

آتش امید

افسون

بپا مغرور نشی

آواز خر و رقص شتر

همسفر حج

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.