تبیان، دستیار زندگی
حجه الاسلام و المسلمین صدیقی در بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان عنوان کرد: برای من آشنایی با این موسسه فرهنگی کارآمد، جای شکر و دلگرمی داردو اصلا تصور پایگاهی به این اهمیت را نداشتم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حجه الاسلام و المسلمین صدیقی در بازدید از تبیان:

تبیان جزء امید های کشور است، تصور پایگاهی به این اهمیت را نداشتم

بازدید حجه الاسلام صدیقی از تبیان

حجه الاسلام و المسلمین صدیقی در بازدید از موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان عنوان کرد: برای من آشنایی با این موسسه فرهنگی کارآمد، جای شکر و دلگرمی داردو اصلا تصور پایگاهی به این اهمیت را نداشتم.

به گزارش روابط عمومی تبیان: حجه الاسلام و المسلمین صدیقی که به مناسبت خجسته ایام نیمه شعبان و استفاده معنوی همکاران تبیان از بیانات شان در موسسه تبیان حضور پیدا کرده بودند، با برشمردن هدایت الهی به عنوان بالاترین نعمت الهی عنوان کردند: بالاترین نعمت از دیدگاه قرآن هدایت است.

ایشان تصریح کردند:خداوند جنودی دارد که همیشه دائم الذکر اند و تسبیح واقعی دارند و در این میان خداوند خواسته بشر با این قافله همراه شود. از این رو در آخر سوره علق می فرماید: «سجده کن تا نزدیک شوی» یعنی مجموعه زندگی ما باید در مسیر عبودیت باشد و پیدا کردن این راه هدایت می خواهد.

حجه الاسلام صدیقی عنوان کرد: انبیاء برای این هدایت آمده اند و قرآن همه چیزش حتی آیات حکایت و علمی اش نیز هدایت است.و پیامبر هم همانند قرآن همه چیزش جهت دهی به سمت خداست.

بازدید حجه الاسلام صدیقی از تبیان

این استاد فرهیخته اخلاق یادآور شد:خداوند وقتی می خواسته مرجعیت علمی را مشخص کند نگفته از عالمان و بلدچی وسوال نمایید، بلکه گفته از اهل ذکر سوال کنید:«فاسئلو اهل الذکر ان کنتم لا تعلمون» از اهل ذکر و کسی که «خدا را از یاد نبرده» سوال نمایید.

ایشان با تصریح بر اینکه: عالم و دانشمندی که خشیت از خدا ندارد، نمی تواند آدرس خدا را بدهد به شمردن مراتب نورانیت ،و برشمردن تاثیرات معنوی نگاه خدایی و فراموشی نگاه شخصی در کارها پرداختند.

حجه الاسلام صدیقی با تصریح بر اینکه «در تبیان می توان آهنگ بهشت را احساس کرد»، عنوان کردند: «حضرت امیر(علیه السلام) جمله ای دارند که راجع به دنیا هر چه می شنوید وقتی در آخرت می بینید، می بینید آواز دهل از دور خوش بوده است، اما در مورد آخرت بر عکس، هر چه از بهشت به شما گفتند آنجا که می روید می بینید کم است و اصلاً یک چیز دیگری است و تبیان بحمدالله اینگونه است و در اینجا آهنگ بهشت دیده می شود.»

 حجه الاسلام صدیقی و حجه الاسلام آقامیری

وی با تصریح بر اینکه تصور پایگاهی به این اهمیت را نداشتند: «من از تبیان یک اسمی شنیده بودم و تصور پایگاهی به این اهمیت را نداشتم وبرای من آشنایی با این موسسه فرهنگی تبلیغی کارآمد، جای شکر و دلگرمی داردو انشاء الله تبیان جزء امید های کشور است و توفیق ابتکار، نوآوری و امکانات بیشتر را برایتان دارم».

گفتنی است بازدید این استاد فرزانه با همراهی خاص حجه الاسلام آقا میری معاونت اطلاع رسانی، مهندس روستایی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل ، مهندس گلچین و حمزه از IDC  تبیان همراه بود.

تنظیم برای تبیان:محمد رضا فرزین

مدیریت روابط عمومی تبیان