تبیان، دستیار زندگی
در صورت حل تمامی مشكلات در زمینه اقامت و حقوق، یك بازیگر خارجی نقش جوانی و میانسالی حضرت یوسف(ع) را ایفا خواهد كرد. مسئول روابط عمومی مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف(ع) در گفت و گو با خبرگزاری «مهر» ، ضمن تأیید این خبر اعلام كرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازیگر خارجی در مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف(ع)


در صورت حل تمامی مشكلات در زمینه اقامت و حقوق، یك بازیگر خارجی نقش جوانی و میانسالی حضرت یوسف(ع) را ایفا خواهد كرد.

مسئول روابط عمومی مجموعه تلویزیونی حضرت یوسف(ع) در گفت و گو با خبرگزاری «مهر» ، ضمن تأیید این خبر اعلام كرد: در این زمینه چند مسئله مهم وجود دارد كه حضور بازیگر خارجی برای ایفای این نقش را با مشكل مواجه می سازد. نخست اینكه، بازیگر خارجی باید حدود ?? ماه در ایران اقامت مستمر داشته باشد.

وی افزود: مسئله دیگر در زمینه حضور بازیگر خارجی به تهیه امكانات و بودجه لازم برای به كارگیری این بازیگران برمی گردد. اگر بازیگر خارجی بخواهد برای این مجموعه مورد استفاده قرار بگیرد، هم باید حقوق موردنظر وی را تأمین كرد كه به جهت استفاده از بازیگری حرفه ای و اقامت در كشوری دیگر این حقوق بالا خواهد بود و از طرف دیگر، امكانات و تسهیلات لازم در جهت اقامت و زندگی این بازیگر باید فراهم شود كه نیاز به بررسی و مطالعه دارد كه این مسئله اكنون در حال بررسی است.

با این كه برای نقش حضرت یوسف(ع) در دوران جوانی و میانسالی بازیگری از ایران انتخاب شده است اما تهیه كننده و كارگردان مجموعه به خاطر بازار بین المللی آتی آن درصدد است از بازیگران خارجی بهره بگیرد.