تبیان، دستیار زندگی
یک خانم پیر که قصد داشت به چند نوجوان کمک کند دچار سوختگی شد!3 نوجوان 14، 16 و 17 ساله قصد داشتند برای تفریح، ترقه در خانه‏ی‏شان آتش بزنند که ناگهان یکی از ترقه‏ها با پرده‏ی منزل برخورد کرد و آتش گرفت و باعث شد تا رفته رفته تمام خانه در آتش بسوزد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فدا کاری خانم 93ساله

پیرزن فداکار

آتش سوزی

یک خانم پیر که قصد داشت به چند نوجوان کمک کند دچار سوختگی شد!

نوجوان 14، 16 و 17 ساله قصد داشتند برای تفریح، ترقه در خانه‏ی‏شان آتش بزنند که ناگهان یکی از ترقه‏ها با پرده‏ی منزل برخورد کرد و آتش گرفت و باعث شد تا رفته رفته تمام خانه در آتش بسوزد.

در این میان این پیرزن که همسایه‏ی بچه‏ها بود از بوی دود متوجه‏ی آتش‏سوزی شد و به خانه‏ی آنها آمد تا به پسر بچه‏ها کمک کند؛ اما بچه‏ها قبلاً از خانه بیرون آمده بودند. بالاخره وقتی این خانم 93 ساله خواست از خانه خارج شود، به علت دردپا نتوانست تند بدود و دچار سوختگی شد.

البته مردم او را فوری نجات داده و به بیمارستان رساندند. پدر و مادرهای این بچه‏های شیطان و بی‏احتیاط دستگیر شده‏اند. آنها قول داده‏اند که تا آخر عمر مخارج زندگی و درمان این خانم فداکار را بپردازند.

پلیس دزد

دزد

به تازگی یک اتفاق عجیب و باور نکردنی در یکی از شهرهای مالزی رخ داد که باعث تعجب مردم شد. پله، مردی که کیف خانمی را دزدیده بود در واقع خودش یک پلیس بود! گروهی از مردم این شهر در حال رفت و آمد در شهر بودند که ناگهان صدای دزد... دزد خانمی را شنیدند و متوجه شدند کسی کیف او را دزدیده است.

آنها کیف دزد را دنبال کردند تا اینکه او را دستگیر و تحویل پلیس دادند؛ اما چند روز بعد رئیس پلیس این شهر اعلام کرد که این مرد خودش یک پلیس بوده است!

تنظیم : بخش کودک و نوجوان

******************************************

مطالب مرتبط

دنیای رنگی آقای بالتازار

پت و مت

 پلنگ صورتی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.