تبیان، دستیار زندگی
: دانشگاه می‌تواند محلی برای ایجاد تحول در رفتار اجتماعی قهرمانان باشد برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در دیدار با دكتر بهرام قدیمی مدیر كل تربیت بدنی دانشگاه آزاد، دانشگاه را محلی برای ایجاد تحول در رفتار اج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برانكو ایوانكوویچ:

دانشگاه می‌تواند محلی برای ایجاد تحول در رفتار اجتماعی قهرمانان باشد


برانكو ایوانكوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان در دیدار با دكتر بهرام قدیمی مدیر كل تربیت بدنی دانشگاه آزاد، دانشگاه را محلی برای ایجاد تحول در رفتار اجتماعی قهرمانان دانست.

سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان كه به منظور آگاهی از تسهیلات ایجاد شده برای ورود قهرمانان تیم ملی از جمله افشین پیروانی،‌ علی دایی، وحید هاشمیان، علیرضا امامی‌فر، سهراب انتظاری و ... به دانشگاه آزاد با دكتر قدیمی دیدار كرد، در رابطه با حمایت‌های انجام شده گفت: امیدوارم این اقدامات از نظر شخصیتی روی این قهرمانان تاثیر گذاشته باشد و همچنان ادامه یابد.

وی در ادامه گفت: علاوه بر انتقال دانش این ورزشكاران به نسل جوان، دانشگاه باعث می‌شود تا جدای از بعد فنی در رفتار اجتماعی و تعلیم و تربیتی ورزشكاران نیز شاهد تحولات جدیدی باشیم.

دكتر قدیمی نیز ضمن تقدیر از برانكو به موانع موجود برای جذب ورزشكاران به دانشگاه آزاد اشاره كرد و گفت: شما تحصیلات دانشگاهی داشته‌اید و از اطلاعات كامل علمی و ورزش برخوردارید بنابراین نسبت به زندگی قهرمانان حساسیت‌های خاصی دارید در نتیجه می‌توانید با استفاده از این دانش روز توانمندی‌های فردی و اجتماعی ورزشكاران را انسجام گروهی بخشید.

وی با بیان اینكه تیم ملی فوتبال ایران هم اكنون بعد از طی مراحل سخت و با درایت شما به مراحل نهایی رقابتهای مقدماتی جام جهانی رسیده است، گفت: امیدوارم دانشگاه‌های ما نیز كارخانه‌ی انسان سازی باشند و ورزشكاران بعد از اتمام تحصیلات با توجه به مهارت‌هایی كه كسب خواهند كرد در تولید علم و از طریق راه‌های علمی به كار گرفته شوند.