تبیان، دستیار زندگی
شما احتمالا تبلیغات تلویزیون را درباره هدیه‏ها دیده‏اید: مادرها گردنبند الماس را دوست دارند و پدرها ماشین‏های اسپرت را ترجیح می‏دهند. اما صبر کنید! بچه‏ها نمی‏توانند چنین هدیه‏های گران قیمتی بخرند. چون بچه‏ها کار نمی‏کنند. بنابراین اگر بخواهید به افراد ار
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدیه ای برای مهمترین افراد زندگی
هدیه

- شما احتمالا تبلیغات تلویزیون را درباره هدیه‏ها دیده‏اید: مادرها گردنبند الماس را دوست دارند و پدرها ماشین‏های اسپرت را ترجیح می‏دهند. اما صبر کنید! بچه‏ها نمی‏توانند چنین هدیه‏های گران قیمتی بخرند. چون بچه‏ها کار نمی‏کنند. بنابراین اگر بخواهید به افراد ارزشمند در زندگی‏تان هدیه دهید چه می‏کنید؟

- بچه‏ها نباید برای خرید هدیه برای افرادی که دوستشان دارند، تحت فشار قرار گیرند. بهترین هدیه می‏تواند نشان دادن علاقه‏ی شما به این افراد باشد و اینکه چقدر آنها را خوب می‏شناسید.

مادرها، پدرها ، پدربزرگ ها و مادربزرگ‏ها...

اجازه دهید از پدرها و مادرها شروع کنیم. پدرها و مادرها عاشق هدیه‏هایی هستند که بچه‏ها خودشان آنها را درست کرده‏اند. تنها افرادی که ممکن است این هدیه‏ها را بیشتر دوست داشته باشند، پدربزرگ‏ها و مادربزرگ‏ها هستند.

چند راه حل

- یک قاب عکس را تزیین کنید و عکسی خاص را در آن قرار دهید. همچنین ممکن است بلیط‏هایی مانند بازی فوتبال را که با پدرتان در آن حضور داشتید، قاب بگیرید.

- سعی کنید چیزی بیابید یا اینکه کاردستی‏هایی مثل گلدوزی را برای آنها انجام دهید. شما زمان زیادی ندارید! هدیه‏های کوچکی را تهیه کنید که تنها استعدادتان را نشان دهد.

- به کمک یک فرد بزرگ‏تر، کلوچه‏هایی درست کنید و آنها را در جعبه‏هایی زیبا بسته‏بندی کنید. حتی می‏توانید مواد لازم کلوچه‏های خشک را در شیشه‏ای دهان گشاد قرار دهید. اما تخم‏مرغ یا کره را در آن قرار ندهید.

حتماً دستورالعمل درست کردن کلوچه را نیز درون شیشه قرار دهید.

- شعر یا نامه‏ای بنویسید که در آن توضیح دهید چرا آنها برای شما مهم هستند.

همچنین می‏توانید عکس یا نقاشی ای بکشید و اگر می‏خواهید بهتر جلوه کند و تاثیر گذارتر باشد آن را قاب بگیرید.

- می‏توانید گل‏هایی را بکارید و به هنگام شکوفه دادن آن ها را هدیه دهید. می‏توانید گل کاغذی‏های سفید را امتحان کنید. آنها گل‏هایی سفید با ساقه‏هایی بلند هستند که نیاز به خاک ندارند. شما می‏توانید گلدان آن را  تزیین کنید.

ترجمه : نعیمه درویشی

تنظیم : بخش کودک و نوجوان

**********************************************

مطالب مرتبط

چراغ دین در سرای دنیا2

نتیجه بازیگوشی

چراغ دین در سرای دنیا

بیایید با شخصیت شویم

وقتی پنجره باز است اتاقم بوی گل می گیرد.

تونل زندگی

به جای هدیه دادن

هدف اصلی زندگی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.