تبیان، دستیار زندگی
فرهنگسرای پایداری به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و ولادت حضرت ولیعصر(عج) نشست‌های «دكترین مهدویت» را با حضور نویسندگان و صاحب‌نظران این حوزه برگزار می‌كند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حضور نويسندگان ديني برگزار مي‌شود

نشست‌هاي دكترين مهدويت در فرهنگسراي پايداري

نشست‌های

فرهنگسراي پايداري به مناسبت فرارسيدن نيمه شعبان و ولادت حضرت وليعصر(عج) نشست‌هاي «دكترين مهدويت» را با حضور نويسندگان و صاحب‌نظران اين حوزه برگزار مي‌كند.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا)، اين نشست‌ها در ادامه سلسله نشست‌هاي بررسي آسيب‌شناسي ديني و عرفان‌هاي نوظهور برگزار مي‌شوند.

در اين برنامه‌ها مهدي قاسمي‌مفرد، نويسنده حوزه دين حضور دارد و با موضوع «دكترين مهدويت و آسيب‌شناسي مهدويت» سخنراني خواهد كرد. از جمله تأليفات قاسمي‌مفرد مي‌توان به كتاب‌هايي چون «حسن يار»، «نجوا» و «تفسير دعاي عهد» اشاره كرد.

در مفهوم دینی، دکترین به معنای تفسیرها، تأویل‌ها بر متون و آموزه‌های رسمی است، اين مباحث به‌طور معناداری بر نهادها و رفتارهای مذهبی تاثیر گذارند. در واقع دکترین، در جست‌وجوی اینست که یک نظام عقلانی را در فرایند هدایت مذهبی در نظر گیرد و نظامات، تبلیغات و استدلال‌ها را بر پایه آنها فراهم آورد.

نشست‌هاي دكترين مهدويت روزهاي 19 و 21 مرداد ماه از ساعت 11 تا 13 در فرهنگسراي پايداري برگزار مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين برنامه‌ها و كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند به فرهنگسراي پايداري به نشاني خیابان پاسداران، خیابان گل نبی، خيابان ناطق نوری، میدان قبا مراجعه كنند.