تبیان، دستیار زندگی
معاون فرهنگی - اجتماعی سازمان بازرسی كل كشور با اشاره به حادثه‌ سقوط توپولف و هویت سه جودوكار در این پرواز گفت: ............
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معاون سازمان بازرسی تایید کرد:

3 جودوکار سقوط توپولف زنده اند

3 جودو کار سقوط توپولف زنده اند

معاون فرهنگی - اجتماعی سازمان بازرسی كل كشور با اشاره به حادثه‌ سقوط توپولف و هویت سه جودوكار در این پرواز گفت: در پی بررسی‌های این سازمان اثبات شد سه نفر از افرادی كه با عنوان اعضای تیم‌ملی جودو و جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای توپولف از آنان نام‌برده شده بود، عضو این تیم نبوده و زنده هستند!ط دكتر حجت‌ا... ایوبی اظهار كرد: هیات‌های بازرسی سازمان، تحقیقات و كار بازرسی خود را انجام داده و كامل كرده‌اند. این گروه هم در استان لرستان و هم در تهران به این نتیجه رسیده‌اند كه سه تن از افرادی كه از آنها به عنوان قربانی حادثه اخیر نام برده شده در قید حیات هستند.

ورزشکاران جودو

متاسفانه مدیران سازمان تربیت‌بدنی در سطح ملی و استان هم در جریان این تخلف بوده‌اند و بررسی‌های ما نشان می‌دهد كه یك تخلف مدیریتی در این زمینه صورت گرفته است. معاون سازمان بازرسی تاكید كرد هویت افرادی كه در قید حیات هستند و جان‌باختگان حادثه اخیر برای ما مشخص شده است و پرونده در حال تكمیل شدن است كه به محض تكمیل شدن جزئیات بیشتری در این زمینه اعلام خواهد شد.

ایوبی در پایان خاطر نشان كرد: به غیر از سه جان‌باخته‌ای كه هویت‌شان برای ما مورد تردید بود یك مورد مشابه دیگر در یكی دیگر از استان‌ها برای ما جای تردید دارد كه این موضوع نیز در دست بررسی است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری