تبیان، دستیار زندگی
فیروز كریمی سرمربی فعلی داماش گیلان به دلیل رعایت نكردن منشور اخلاقی از مربیگری در لیگ برتر محروم شد ولی او همچنان مصاحبه‌های جنجالی‌اش را ادامه می‌دهد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كتلت می‌پزم و كاموا می‌بافم!

فیروز کریمی سرمربی داماش گیلان

فیروز كریمی سرمربی فعلی داماش گیلان به دلیل رعایت نكردن منشور اخلاقی از مربیگری در لیگ برتر محروم شد ولی او همچنان مصاحبه‌های جنجالی‌اش را ادامه می‌دهد.

به نوشته ایران؛ كریمی فصل گذشته بارها از مشكلات فوتبال ایران در مصاحبه‌هایش صحبت كرد كه در بیشتر مواقع حرف‌های او در قالب طنز بود. این موضوع برای مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ چندان خوشایند نبود و در نهایت آنها این تصمیم را گرفتند كه فیروز از فعالیت در لیگ برتر محروم شود.

شاید سازمان لیگ فكر می‌كند عدم حضور كریمی در لیگ برتر باعث خواهد شد تا مصاحبه‌های او بازتاب چندانی نداشته باشد ولی حتی مربیگری فیروز در لیگ دسته اول هم نگاه‌ها را از او دور نخواهد كرد و حتی این مربی بعد از قطعی شدن محرومیت‌اش هم با صراحت گفت: «من هرگاه صلاح بدانم مصاحبه می‌كنم و مشكلات این فوتبال را می‌گویم.»

فیروز کریمی

با وجود اینكه كریمی یك سال محروم شده اما همچنان مصاحبه‌های حاشیه‌ای او ادامه دارد. فیروز در مورد منشور اخلاقی همچنان با موضع منفی صحبت می‌كند. او می‌گوید: «بحث منشور اخلاقی توافقنامه‌ای بود كه به امضای اكثر مدیران باشگاه‌ها رسید و به نظر من یك قانون من‌درآوردی است. این قانون شامل گیردادن به موی بازیكنان، مصاحبه‌ها و مسائل مختلف دیگر می‌شود البته خوشبختانه موی من مشكلی ندارد ولی از ناحیه چشم چپ مشكل دارم و نمی‌توانم خوب ببینم. فصل گذشته هم در استادیوم حافظیه گفتم كه نور ورزشگاه كم است و نمی‌توانستم گوشه زمین را ببینم و باید با خودم چراغ‌قوه به كنار زمین می‌بردم.»

كریمی تأكید می‌كند: «با این شرایط چند وقت پیش گفتم كه باید به فكر بازنشستگی باشم و با نشستن در خانه یا كاموا ببافم یا اینكه كتلت درست كنم البته امیدوارم كه در منزل شخصی‌ام دیگر بحث منشور اخلاقی مطرح نباشد.»

صحبت‌های كریمی نشان می‌دهد كه او همچنان از محرومیت‌اش به دلیل رعایت نكردن منشور اخلاقی به شدت ناراحت است و باز هم سازمان لیگ را مورد حمله قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد كه عزیزمحمدی یا تاج به زودی جواب حرف‌های كریمی را بدهند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری