تبیان، دستیار زندگی
اعتراض ابومسلمی ها به گل مردود نیمه اول غیاثی: داور اشتباه کرد، گل صحیح بود ابومسلم در نیمه اول بازی دیروز گل زد اما این گل از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد تا صدای اعتراض مشهدی ها بلند شود. بلافاصله پس از اینکه گل شاه حسی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در حاشیه بازی پرسپولیس- ابومسلم

اعتراض ابومسلمی ها به گل مردود نیمه اول


غیاثی: داور اشتباه کرد، گل صحیح بود

ابومسلم در نیمه اول بازی دیروز گل زد اما این گل از سوی داور مسابقه مردود اعلام شد تا صدای اعتراض مشهدی ها بلند شود. بلافاصله پس از اینکه گل شاه حسینی به پرسپولیس مردود اعلام شد، میثاقیان با حالتی عصبانی به طرف نیمکت داوران رفت، با غیاثی دست داد و به حالتی تمسخرآمیز به رییس کمیته داوران گفت:" دست شما درد نکند. واقعاً عالی بود." البته این پایان ماجرا نبود. چون سردار ملاحی، مدیرعامل ابومسلم هم چند ثانیه بعد به میثاقیان ملحق شد و به شدت به رییس کمیته داوران اعتراض کرد طوری که غیاثی بین دو نیمه مجبور شد فیلم صحنه گل مردود را تماشا کند. او البته به دیدن این صحنه گفت:" حق با ابومسلمی ها است و رحیم رحیمی مقدم در این صحنه اشتباه کرد."

ثامن با سه آمبولانس

در حالی که همیشه ورزشگاه از کمبود آمبولانس رنج می برند، روز گذشته در استادیوم ثامن سه دستگاه آمبولانس دیده می شد. البته دیروز روز افتتاحیه این ورزشگاه بود و ممکن است در هفته های آینده یک آمبولانس هم در استادیوم ثامن به سختی پیدا کرد!

به یاد مرحوم محمد اعظم

در روز افتتاح ورزشگاه 35 هزار نفری ثامن عکس بزرگی از مرحم محمداعظم هم در این استادیوم نصب شده بود. عکس مربی سابق ابومسلم درست پشت جایگاه ویژه داوران نصب شده بود.

میهمان ویژه روز افتتاحیه

مهندس رسولی، استاندار خراسان رضوی، محسن مهرعلیزاده رییس سازمان تربیت بدنی، علی کفاشیان ،محمد محمدپور مدیر حراست سازمان تربیت بدنی، سفیر عربستان و قزاقستان مهیمانان ویژه افتتاحیه ورزشگاه ثامن بودند. البته آنها دیدار ابومسلم- پرسپولیس را هم از نزدیک تماشا کردند.

موتور سیکلت

در بین دو نیمه بازی ابومسلم- پرسپولیس مسؤولان ورزشگاه مراسم توزیع جوایز ترتیب داده بودند. البته این قضیه فقط به تماشاگران اختصاص داشت. بین دو نیمه میان تماشاگران حاضر در استادیوم ثامن قرعه کشی شد و به چند نفر از برندگان، موتورسیکلت اهدا شد تا این روز را فراموش نکنند.

پرسپولیس با اسکورت

اتوبوس حامل پرسپولیس دیروز با اسکورت پلیس وارد ورزشگاه ثامن مشهد شد. آنها پس از رسیدن به استادیوم بلافاصله به رختکن رفتند و در آنجا مستقر شدند. بازیکنان پرسپولیس ساعت 13:15 به زمین آمدند و دقایقی تمرین کردند. ابومسلمی ها نیز 10 دقیقه پس از قرمزپوشان وارد زمین شدند.

میثاقیان با دسته گل

پیش از شروع دیدار ابومسلم- پرسپولیس، مربی و مسؤولان تیم میزبان به سوی نیمکت پرسپولیس رفتند. اکبرمیثاقیان با دسته گل به همراه خوشزاد سرپرست ابومسلم به طرف نیمکت تیم میهمان رفتند و به آنها خوش آمد گفتند.

شاخه گل

دیروز به مناسبت تولد امام رضا(ع) مسؤولان ورزشگاه ثامن شاخه های گل بین تماشاگران توزیع کردند. شاخه های گل در سه رنگ قرمز، آبی و سفید توزیع شد.

بلیت تمام شد!

باجه ها بلیت فروشی ورزشگاه ثامن مشهد از ساعت12:30 دقیقه بسته شدند چون بلیت کم آوردند. دیروز ظهر استادیوم ثامن کیپ تا کیپ پر شده بود. این در حالی بود که تا دقایقی پیش از شروع بازی ابومسلم- پرسپولیس بلیت فروشی در بازار سیاه ادامه داشت.

کبوتران داخل توپ

دیروز و در حاشیه افتتاحیه ورزشگاه ثامن مشهد، یک توپ بزرگ و فانتزی در مرکز زمین قرار داده شده بود. جالب اینکه پس از سخنرانی مهرعلیزاده رییس سازمان تربیت بدنی توپ فانتزی از وسط شکافت و از داخل آن یک دسته کبوتر به هوا پریدند.

ماموران نیروی انتظامی با لباس ورزشی

در دیدار ابومسلم- پرسپولیس مأموران نیروی انتظامی با لباسی متفاوت در استادیوم حضور داشتند که قابل توجه بود. رنگ پیراهن مأموران نیروی انتظامی یکدست سورمه یی بود.

ورود ممنوع

دیروز با برگزاری دیدار ابومسلم- پرسپولیس ورزشگاه ثامن مشهد هم افتتاح شد اما با مشکلات زیاد. ظاهراً مسؤولان استادیوم توجیه نشده بودند زیرا برخی از مسؤولان تربیت بدنی که برای افتتاح ورزشگاه ثامن مشهد رفته بودند به سختی وارد استادیوم شدند. البته خبرنگاران را هم باید به آنها اضافه کرد.

40 هزار تماشاگر در ثامن

در دیدار ابومسلم- پرسپولیس حدود 40 هزار نفر در ورزشگاه تازه تاسیس ثامن حضور داشتند در حالی که این استادیوم 35 هزار نفر گنجایش دارد. هنوز ورزشگاه افتتاح نشده 5 هزار نفر اضافه وارد آن شدند.

اسکوربورد توپ

اسکوربورد ورزشگاه ثامن مشهد دیروز از صبح روشن بود. البته اسکوربورد این ورزشگاه بیشتر پیام های بازرگانی نشان می داد. اسکوربوردی که محسن مهرعلیزاده گفته است:" اسکوربورد ورزشگاه ثامن یکی از بزرگترین و بهترین اسکوربوردهای ورزشگاه های ایران است."

فضلی در رویایی با هواداران پرسپولیس

فریدون فضی تنها گل دیدار ابومسلم- پرسپولیس را به ثمر رساند. او پس از گل جوگیر شده بود، طوری که به اشتباه به سوی جایگاه تماشاگران پرسپولیس رفت و شادی خود را نشان داد. اما این مسأله زیاد به مذاق هواداران سرخ پوش خوش نیامد. زیرا با بطری آب و صندلی شکسته از فضلی پذیرایی کردند.

درگیری ملاحی با مجری برنامه ورزش 2

مجری برنامه ورزش 2 وقتی به طرف سردار ملاحی مدیرعامل ابومسلم رفت تا با او مصاحبه کند با واکنش اعتراض آمیز ملاحی روبرو شد. البته معلوم نشد ملاحی به چه دلیلی به یوسف نژاد اعتراض کرد. به هر حال این اتفاق افتاد تا طبق معمول مشهد بی جنجال نماند.

گوینده ورزشگاه خواب بود

معمولاً در آغاز هر بازی گوینده ورزشگاه اسامی بازیکنان را اعلام می کند اما در دیدار ابومسلم- پرسپولیس این اتفاق با تأخیر مواجه شد. گوینده استادیوم ثامن با 10 دقیقه تأخیر اسامی بازیکنان دو تیم را از بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد. البته نباید به آنها خرده گرفت چون ورزشگاه ثامن تازه تأسیس است و مشکلات خودش را دارد.

10 دقیقه عقب بود!

ساعت ورزشگاه ثامن هنوز راه نیفتاده، عقب ماند! دیروز ثانیه شمار ساعت استادیم تازه تأسیس ثامن به تیک تاک افتاد ولی جالب اینکه این ساعت 10 دقیقه از ساعت رسمی عقب بود. مثلاً دیدار ابومسلم- پرسپولیس رأس ساعت 14 شروع شد در حالی که ساعت ورزشگاه 13:50 را نشان می داد. زیاد سخت نگیرید و خودتان را با ساعت استادیوم هماهنگ کنید.

پروژکتورهای روشن

روز گذشته دیدار پرسپولیس- ابومسلم به شب نخورد ولی نورافکن های ورزشگاه ثامن روشن بود. البته در نیمه دوم پروژکتورها روشن شدند. در حالی که روشنایی هیچ تأثیری نداشت چون هوا تاریک نشده بود. لابد می خواستند امتحان کنند.

مهرعلیزاده: مهم برد و باخت نبود

محسن مهرعلیزاده رییس سازمان تربیت بدنی، پس از دیدار ابومسلم- پرسپولیس در حین خروج از ورزشگاه وقتی با سؤالات خبرنگاران مواجه شد، گفت " مهم برد و باخت نبود. مهم بازی خوب بود که در یک روز عزیز و در زمان افتتاحیه استادیوم ثامن دیدیم. البته تماشاگران زیادی هم برای تماشای این بازی آمده بودند. برای همین سعی می کنیم بودجه یی در اختیار این ورزشگاه قرار دهیم تا صندلی های استادیوم به 75 هزار نفر برسد."