تبیان، دستیار زندگی
- گزارش برخی از فعالیت های این سازمان مثلا کمک جهانی را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسیحی سازی شیعیان

(تصویری)

مردم عراق

سرویس جهان اسلام: از سال 2003 که نیروهای مسیحی عراق را اشغال کردند،‌ یک فعالیت زیر زمینی و در خارج از چشم رسانه ها، تحت پوشش این حمله نظامی انجام شده و می شود که همگی از آن غافلیم و آن پروژه مسیحی سازی عراق توسط کشیشان و سازمان های تبشیری عراق است.

به عنوان مثال یکی از سازمان های تبشیری بزرگ در عراق از پاییز سال2005 تا الان به شدت در زمینه ترویج و توزیع سی دی های تبلیغ مسیحیت فعالیت می کند.

این سازمانها در قالب تبلیغ مسیحیت،‌ توهین های بسیاری را به پیامبر گرامی اسلام روا می دارند و شبهاتی را علیه ایشان و اسلام در ذهن کودکان و جوانان می نشانند.

این در حالی است که هیچ مسلمان و شیعه ای به خود اجازه نمی دهد به حضرت عیسا مسیح به اندازه سر سوزنی توهین کند.

خیلی دنیای شگفتی است ، نه؟

زیر پوشش این تبلیغات فریبکارانه به پروژه مسیحیت سازی مناطق شیعه نشین عراق جامه عمل می پوشانند

یکی از سازمان های معروف تبشیری آمریکایی به نام (World Help) با چاپ و نشر مجله در شمارگان بالا پا را از حد ترویج مسیحیت فراتر گذاشته و به تخریب اسلام و شبهه پراکنی علیه قرآن، پیامبر اسلام می پردازد. جالب آن که این موسسه که معلوم است از کجا و چگونه تغذیه می شود ، همراه با توزیع رایگان این مجله، خوراکی، غذا، انجیل و به قول خودش کمک های انسان دوستانه هم ارائه می کند.

تصویر بالای صفحه مربوط به طرح جلد یکی از نشریات این موسسه تبشیری مسیحی با نام Hope است.

سایت این موسسه را می توانید از اینجا ببینید : http://www.worldhelp.net

شما همواره در تبلیغات این سازمان تبشیری تصاویری را از فقر و … می بینید که زیر پوشش این تبلیغات فریبکارانه به پروژه مسیحیت سازی مناطق شیعه نشین عراق جامه عمل می پوشانند.

انجیل عربی

این هم تصویری از کتاب مقدس توزیعی توسط این سازمان مسیحی، انجیل و سی دی هایی که در آن به اسلام، قرآن و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم توهین شده است.

بر اساس قسمتی از نوشته های این مجله، سازمان مزبور به صراحت می گوید که خداوند با اشغال عراق زمینه را مهیا کرده است تا ضربه محکمی را از درون بر پیکره این کشور شیعه وارد نماید و با گشوده شدن دروازه خاورمیانه بر صلیبی ها، این مسلمانان و شیعیان مظلوم عراق هستند که باید به زور مسیحی شوند.(نسخه انگلیسی را ببینید.)

قربانیان سازمان worldhelp معمولا از بین افراد یتیم و درماندگان انتخاب می شوند. اساسا کمک کردن به فقرا و ایتام و بی سرپرستان امر پسندیده ای است. اما وقتی این کار چهره واقعی خود را نمایان می کند که این کمک ها تنها یک شعار تبلیغاتی باشد برای ترویج یک اندیشه نادرست. این خیلی زشت است که از یک طرف حمله کنی و با خشونت تمام پدر ، برادر و سرپرستان یک خانواده را از بین ببری و بعد با چهره ای حق به جانب و لبخند به لب جلو بیایی و بگویی کودکان عزیز، ما منجی شما هستیم. آمده ایم به شما کمک کنیم. مسیح آمده است شما را نجات بدهد. مسیحی شوید. ما به شما محبت می کنیم و دین ما دین محبت است. سرشت پاک کودک یتیم به سادگی او را به باور تبلیغات شما سوق می دهد. در حالی که آن بیچاره نمی داند پدرش را خود شماها ظالمانه کشته اید.

با چهره اول، بزن، بکش و بعد با چهره دوم، محبت کن تا مسیحی شود

این رویه در افغانستان نیز پیاده می شود. بر اساس قوانین بین المللی سازمان های کمک رسانی به فقرا و ایتام حق تبلیغ دین خود را ندارند. اما مسیحیان مبشر از این قاعده تبعیت نمی کنند.

قرآن کریم چه زیبا می فرماید:

وَدَّ کَثِیرٌ مِّنْ أَهْلِ الْکِتَابِ لَوْ یَرُدُّونَکُم مِّن بَعْدِ إِیمَانِکُمْ کُفَّاراً حَسَداً مِّنْ عِندِ أَنفُسِهِم مِّن بَعْدِ مَا تَبَیَّنَ لَهُمُ الْحَقُّ فَاعْفُواْ وَاصْفَحُواْ حَتَّى یَأْتِیَ اللّهُ بِأَمْرِهِ إِنَّ اللّهَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ (بقرة/ 109)

 بسیارى از اهل کتاب -پس از اینکه حق برایشان آشکار شد- از روى حسدى که در وجودشان بود، آرزو مى‏کردند که شما را، بعد از ایمانتان، کافر گردانند. پس عفو کنید و درگذرید، تا خدا فرمان خویش را بیاورد، که خدا بر هر کارى تواناست.

و خداوند متعال پس از این آیه کریمه فرمان جهاد را بر رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم نازل فرمود. بنا بر این هر آسیبی که از حرکت های جهادی مسلمانان به این میسیونرهای مسیحی برسد، نتیجه اعمال خودشان است. البته آن ها در کار خود مهارت دارند. چرا که این حرکت ها را با برچسب تروریست می خواهند خنثی کنند. ولی قطعا موفق نخواهند شد.

یُریدُونَ أَنْ یُطْفِءُوا نُورَ اللّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَی اللّهُ إِلّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ(توبه/ 13)

مى‏خواهند نور خدا را با سخنان خویش خاموش کنند، ولى خداوند نمى‏گذارد، تا نور خود را کامل کند، هر چند کافران را خوش نیاید.

آنچه جالب توجه است این است که این مبشرین مسیحی هرگز با دانشمندان و اهل علم و حتی دانشجویان مسلمان به طور زنده رو در رو قرار نمی گیرند. چرا که می دانند در مناظرات و گفتگوها قطعا شکست خواهند خورد. لذا به سراغ کودکان و نیز افرادی می روند که از لحاظ روحی آسیب دیده اند و آن گاه با ترفند های روانشناسانه به تزریق اندیشه های خود می پردازند. رئیس و مسئولان این سازمان تبشیری بارها از سوی مسلمانان در نشریات و … به مناظره دعوت شده اند اما هرگز پاسخی ندادند.

رئیس سازمان کمک جهانی (Vernon Brewer) به مناسبت افتتاحیه فعالیت های سازمانش در عراق رسما به همکاری حکومت عراق با این سازمان اعتراف می کند. در تصویر زیر نیز این میسیونر مسیحی را می بینید که در تصویری تبلیغاتی خود را میانجی دو رهبر کرد عراق قرار داده است:

ورنون برور

ورنون برور
- ورنون برور در کنار کشیش غسان توماس و خانواده اش در عراق است :
نسخه انگلیسی
- گزارش برخی از فعالیت های این سازمان مثلا کمک جهانی را می توانید در تصاویر زیر مشاهده کنید:

بودجه توزیع رایگان نیم میلیون نسخه انجیل در عراق فقط توسط این یک سازمان تبشیری، به نظر شما از کجا می تواند تهیه شده باشد؟

اکنون خوب است بدانید محتوای سی دی هایی که توزیع می شوند چیست:

- 753 کتاب با متن کامل در بیان اعتقادات مسیحیت

- فیلم و کلیپ های مختلف از افرادی که این سازمان مدعی است از اسلام به مسیحیت گرویده اند.

- فایل هایی صوتی در پاسخ به سوالاتی که مسلمانان از مسیحیان می پرسند.

- گفتگو ها و برنامه های چند نفره صوتی و تصویری در نقد اسلام و شبهه علیه اسلام

- سلسله درس ها و آموزش هایی مخصوص مسلمانان و کسانی که تازه مسیحی شده اند.

سایت هوپ

- تبلیغات این موسسه برای جشن کریسمس ویژه کودکان عراقی

انجیل

- انجیل های ترجمه و چاپ شده به عربی که توسط این سازمان به طور رایگان بین مردم عراق توزیع می شود

منبع : سایت پدار

تهیه و تنظیم برای تبیان: سعید آقازاده