تبیان، دستیار زندگی
زلاتان ابراهیموویچ روز دوشنبه با انعقاد قراردادی پنج ساله به طور رسمی به تیم فوتبال بارسلونا پیوست ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ابراهیموویچ به بارسلونا پیوست

زلاتان با پیراهن شماره 9 در بارسا

زلاتان ابراهیموویچ روز دوشنبه با انعقاد قراردادی پنج ساله به طور رسمی به تیم فوتبال بارسلونا پیوست.

مهاجم ملی پوش سوئدی با انعقاد قراردادی به ارزش 3/69 میلیون دلار از اینتر به قهرمان لالیگا پیوسته است. مراسم معارفه ابراهیموویچ روز گذشته در حضور 55 هزار تماشاگر در ورزشگاه نیوکمپ برگزار شد. "ایبرا" در تیم فوتبال بارسا با پیراهن شماره "9" به میدان خواهد رفت.

برپایه این گزارش، ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی بارسا درازای این انتقال به تیم فوتبال اینتر خواهد پیوست ضمن اینکه الکساندر هلب هم به عنوان بازیکن قرضی راهی ایتالیا می شود.

ابراهیموویچ در مراسم معارفه خود گفت: من جایگزین اتوئو نشده ام چرا که بازیکن متفاوتی با او هستم. قصد دارم در تیم بارسا به گونه ای کار کنم که مسئولان این تیم از بابت خرید من پشیمان نشوند. از مسئولان اینتر هم به دلیل اینکه به من اجازه دادند به بارسلونا بپیوندم ممنونم. امروز، برای من روز بزرگی است.

زلاتان به بارسلونا پیوست

رقابت دیدنی با کریستیانو رونالدو

سرانجام انتظارات براى سفر زلاتان ابراهیموویچ به اسپانیا به پایان رسید و این ستاره سوئدی با حضور در دفتر باشگاه رسما به عنوان بازیکن جدید باشگاه معرفی شد. با این خریداز او  مى توان یكى از گران قیمت ترین بازیكنان فوتبال جهان نام برد و بسیارى از كارشناسان فوتبال اروپا بر این عقیده هستند رویارویى او با كریستیانو رونالدو، ستاره جدید رئال مادرید در ال كلاسیكو فوق العاده دیدنى خواهد بود.

ستاره جدید كاتالان با تعدادى از طرفداران این تیم محبوب اسپانیایى روبرو شد ولى بیش از هر كس پپ گواردیولا مربى بارسا از آمدن این بازیكن به نیوكمپ خوشحال و راضى است.

تبیان: منتظر تصاویر زلاتان ابراهیموویچ باشید.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری