تبیان، دستیار زندگی
مدیر شبکه سه ضمن تاکید بر اینکه برنامه 90 برای پخش با هیچ محدودیتی رو برو نیست ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فردوسی پور:دلم برای نود تنگ شده

فردوسی پور مجری برنامه نود

مدیر شبکه سه ضمن تاکید بر اینکه برنامه "90" برای پخش با هیچ محدودیتی رو برو نیست، از پخش سری جدید این برنامه از 19 مردادماه با اجرای عادل فردوسی‌پور خبر داد.

علی‌اصغر پورمحمدی درباره محدودیت و فشارهایی که بر برنامه "90" اعمال می‌شود و احتمال تغییر مجری آن به مهر گفت: شبکه سه همیشه ترویج‌دهنده فرهنگ ورزش بوده و توجهی ویژه هم به این امر داشته است. هیچ فشار و محدودیتی بر این برنامه وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: سری جدید برنامه 90 با حضور عادل فردوسی‌پور از 19 مردادماه روی آنتن شبکه سه می‌رود و مجری برنامه تغییر نمی‌کند. علاوه بر آن شایعات مبنی بر تعطیلی برنامه 90 را هم تکذیب می‌کنم.

 فردوسی پور و دایی

همچنین عادل فردوسی پور مجری برنامه نود در گفت و گوی کوتاه ضمن رد کردن تمامی مسائل اظهار داشت: از تمامی شایعات اخیر خسته شده ام.

وی در ادامه عنوان کرد: مسائل زیادی در این باره مطرح شده است اما من ترجیح می دهم در این باره سخنی نگویم ولی انشاالله طی هفته آینده و پس از مذاکره با مسئولین شکبه سوم تکلیف برنامه روشن خواهد شد.

وی در ادامه افزود: احتمالا به دلیل تغییرات دکور برنامه از روز دوشنبه 12 مرداد برنامه را آغاز خواهیم کرد. دلم برای برنامه نود تنگ شده و برنامه نود را با کمترین تغییرات به روی آنتن خواهیم برد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری