تبیان، دستیار زندگی
جریان تمدید قرارداد علی کریمی با پرسپولیس تا جایی پیش رفت که حتی علی پروین نیز برای نگه داشتن علی کریمی پیشقدم شد ...........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وقتی جادوگر سلطان را دربیل زد

کریمی و پروین

جریان تمدید قرارداد علی کریمی با پرسپولیس تا جایی پیش رفت که حتی علی پروین نیر برای نگه داشتن علی کریمی پیشقدم شد.

جریان از این قرار است که علی پروین با حسن نیت همیشی اش با عباس انصاری فرد تماس گرفت و در خصوص شرایط کریمی از او پرسید.

عباس انصاری فرد نیز تمام اتفاقات افتاده را برای سلطان سرخ ها توضیح می دهد و پروین نیز از انصاری فرد می خواهد به خاطر هواداران کمی از مواضعش عقب نشینی کند.انصاری فرد نیز به احترام پرسپولیس با این موضوع موافقت می کند.

به نقل از روزنامه نود، پروین پس از این تماس بلافاصله با کریمی همکلام می شود تا شماره 8 تکنیکی سرخ ها را در این تیم ماندنی کند، در این گفتگوی تلفنی علی پروین با لحن تحکیم آمیر استاد به شاگرد، به کریمی تاکید می کند که باید به باشگاه رفته و با کمی عقب نشینی از مواضعش با پرسپولیس تمدید کند، چرا که هیچ جا برای علی کریمی پرسپولیس نمی شود.

علی کریمی

کریمی در پاسخ به پروین می گوید دوست ندارد با انصاری فرد رودررو شود و به همین دلیل سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می گوید با هم راهی باشگاه می شویم.

کریمی نیز با گفتن یک "چشم" حرف پروین را زمین نمی زند تا یک ساعت بعد پروین با کریمی تماس می گیرد اما دیگر نمی تواند جادوگر را پیدا کند.دلیلش هم معلوم نیست اما به نظر می رسد کریمی به خاطر رودربایستی با علی پروین پاسخ تلفن او را نمی دهد.

اما هر چه که هست این حرکت علی پروین برای بازگرداندن جادوگر به پرسپولیس در نوع خود جالب توجه بوده است.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری