تبیان، دستیار زندگی
می گردد این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن توانمندیها و خلاقیتهای تولیدكنندگان داخلی و آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوریهای بین المللی از اول تا پنجم دیماه سال جاری در استان كرمان برپا می گردد. اولین نمایشگا ایمنی، امداد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین نمایشگاه ایمنی، امداد و نجات همزمان با سالروز زلزله بم در محل نمایشگاه بین المللی كرمان برگزار می گردد

این نمایشگاه با هدف به نمایش گذاشتن توانمندیها و خلاقیتهای تولیدكنندگان داخلی و آشنایی با آخرین دستاوردها و فناوریهای بین المللی از اول تا پنجم دیماه سال جاری در استان كرمان برپا می گردد.

اولین نمایشگا ایمنی، امداد و نجات بهترین فرصت جهت ارائه فعالیتها و توانمندیهای ایمنی، امداد و نجات كشور بوده و قصد دارد با عرضه اقدامات انجام شده و تسهیلات و تجهیزات موجود توجه خاص عموم مردم به ویژه مسئولین و دست اندركاران را به بهبود و توسعه این بخش معطوف نماید.

در این نمایشگاه محصولات و فناوریهای پیشرفته در بخشهای لوازم و تجهیزات ایمنی، امداد و نجات بویژه انواع دستگاههای زلزله نگار، تجهیزات تشخیص مقاومت مصالح، سازه های ایمنی، تجهیزات كمك رسانی، آمبولانس و تجهیزات اورژانس، علایم و تجهیزات راهنمایی و رانندگی و ایمنی راه ها، سیستم های مداربسته و نظارتی، قفل های الكترونیكی و مكانیكی و همچنین اقدامات و فعالیتهای انجام شده توسط نهادها و سازمانهای دولتی و خصوصی در راستای اطلاع رسانی آموزش و پژوهش و مدیریت بحران به معرض دید عموم گذاشته می شود.

ستاد برگزاری اولین نمایشگاه ایمنی، امداد و نجات از عموم مسئولین، دست اندركاران و صاحبان صنایع درخواست دارد با انتقال تجربیات خود زمینه برگزاری نمایشگاهی جامع از فعالیتها و توانمندیهای كشور را فراهم نمایند.

اساتید محترم دانشگاه، مدیران محترم ستاد حوادث غیرمترقبه، جمعیت هلال احمر، كمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و اورژانس كشور و عموم علاقه مندان می توانند جهت كسب اطلاعات و هماهنگی بیشتر با شماره تلفنهای 3853225- 2855168-021 و نمابر 2856109- 021 ستاد برگزاری اولین نمایشگاه ایمنی، امداد و نجات تماس حاصل فرمایند.