تبیان، دستیار زندگی
هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال استیل آذین پیوست .........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زندی به استیل آذین پیوست

زندی به استیل آذین پیوست

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال استیل آذین پیوست.

فریدون زندی، هافبک ملی پوش کشورمان و فصل پیش تیم فوتبال "الکی" قبرس با عقد قراردادی یکساله به تیم فوتبال استیل آذین تهران پیوست.

رضا عابدیان ضمن بیان مطلب فوق افزود: پس از توافق نهایی بین مسئولان باشگاه و فریدون زندی، وی با عقد قراردادی رسمی به تیم فوتبال استیل آذین پیوست.

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین همچنین خاطرنشان کرد: این بازیکن طی دو روز آینده به ایران سفر می کند تا در تمرینات تیم ما شرکت کند.

این در حالی است که پیش از این نیز امیر شاپور زاده با مسئولان تیم فوتبال استیل آذین به توافق رسیده بود و جذب زندی یک خرید موفق دیگر برای استیل آذینی خواهد بود.

فریدون زندی

زندی پس از عقد قرارداد با در مورد حضورش در ایران می گوید:در چند سال قبل خیلی ها به من گفتند که چرا در لیگ برتر ایران بازی نمی کنم ولی خوشحالم که در نهایت این اتفاق افتاد تا در ایران بازی کنم.من از چند تیم اروپایی و از کشورهایی مثل یونان ، قبرس و بلژیک و همچنین یک تیم کره ای پیشنهاد داشتم ولی در نهایت استیل آذین را انتخاب کردم.

وی انتخاب کردن استیل آذین را دور شدن از تیم ملی نیز عنوان می کند و می گوید: در چند سال اخیر از تیم ملی فاصله گرفتم و برای فیکس بازی کردن در تیم ملی تصمیم گرفتم تا به لیگ ایران بیایم.شاید عدم صعود تیم ملی به جام جهانی انگیزه زیادی را برای بازیکنان تیم ملی باقی نگذاشته باشد اما من به اندازه کافی انگیزه دارم و دوست دارم برای تیم ملی بازی کنم.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری