تبیان، دستیار زندگی
تیم هندبال نوجوانان ایران بامداد امروز چهارمین و آخرین دیدار خود در گروه مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را با شکست برابر تیم دانمارک به پایان رساند ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هندبال ایران از صعود بازماند

ناکامی ایران در جام جهانی

تیم هندبال نوجوانان ایران بامداد امروز چهارمین و آخرین دیدار خود در گروه مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان را با شکست برابر تیم دانمارک به پایان رساند.

به نقل از مهر، در این دیدار که ساعت 21 به وقت محلی کشور تونس( 30 دقیقه بامداد روز شنبه به وقت ایران) برگزار شد تیم هندبال کشورمان در نیمه اول با نتیجه 16 بر 13 از تیم دانمارک پیشی گرفت اما در نهایت با نتیجه 34 بر 30 شکست خورد.

تیم ایران در دور مقدماتی رقابتهای قهرمانی جهان در گروه سوم چهار دیدار انجام داد که به ترتیب موفق به کسب یک پیروزی برابر تیم کویت، یک تساوی برابر تیم الجزایر و دو شکست برابر تیم های تونس و دانمارک شد.

بدین ترتیب تیم ایران با قبول این شکست با کسب تنها سه امتیاز از چهار بازی خود به عنوان تیم سوم گروه از صعود به جمع هشت تیم برتر در مرحله یک چهارم نهایی بازماند. مرحله مقدماتی این رقابتها همچنان در تونس در جریان است و هرچند تیم ایران هم اکنون رتبه سوم گروه C  را دارد اما رده بندی نهایی دور مقدماتی بستگی به پایان این رقابتها دارد.

بدین ترتیب تیم ایران با بازماندن از حضور در بین هشت تیم نهایی برای کسب مقام نهم تا بیستم به رقابت می پردازد. نتایج دیگر بازیهای انجام شده در شب گذشته بدین ترتیب است :

آلمان 37- مراکش 13

سوئد 26- فرانسه 25

آرژانتین 35- ونزوئلا 23

سومین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان از 28 تیر ماه آغاز و تا هشتم مردادماه در تونس ادامه دارد.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری