تبیان، دستیار زندگی
در این قسمت یک درس خوب از آمیختن انواع طرح‌ها می‌آموزید. دراین اتاق از انواع طرح‌ها در انواع سایزها به کار برده شده است. درمقدار وسیع در طرح زیبای فرش، در مقیاس متوسط در پارچه شطرنجی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرمز، انرژی زا و هیجان آور

طراحی قرمز

برای رسیدن به یک فضای گیلاسی زیبا از تمام تنالیته‌های قرمز در این راهرو استفاده شده است. نکته اصلی در بکارگیری رنگ‌ها در قسمت‌های مختلف این فضا می‌باشد که همه جا را احاطه کرده و در عین حال خسته کننده هم نمی‌باشد.

طراحی قرمز

قرمز، سفید و آبی چینی:

این حمام زیبا، ظاهری مجلل و با شکوه دارد که این به دلیل احساسی است که از بکار بردن رنگ قرمز در این فضا ایجاد می‌شود. استفاده از رنگ سفید باعث جلوگیری از خفگی فضا می‌شود و فضا را باز و دلنشین می‌کند. در این حمام با بکارگیری وسایل تزئینی چینی، به فضا، حس شرقی داده شده است.

طراحی قرمز

تأکید با رنگ:

استفاده از رنگ قرمز حیله ای است که طراح برای ایجاد پس زمینه ای زیبا در این فضا بکار برده است. بااستفاده از یک رنگ آمیزی ارزان قیمت فضایی متفاوت و باشکوه در این اتاق ایجاد شده که مانند قابی برای این قاب عکس می‌باشد و باعث تأکید بیشتر بر آن می‌شود.

طراحی قرمز

تخت خواب قرمز:

پرده سفید و ملافه سفید رنگ، پس زمینه ای عالی برای خود نمایی طرح‌های سفید بر زمینه ای قرمز می‌باشد که باعث زیبایی این اتاق خواب شده است.

طراحی قرمز

کانون توجه در دیوار:

کانون توجه در این اتاق بدون شک شومینه می‌باشد که توسط پس زمینه قرمز رنگ احاطه شده است. رنگ قرمز باعث زیبایی بیشتر آن شده است و فضا را از خسته کننده بودن و بیحالی نجات داده، این زیبایی با بکار گیری مبلمانی به رنگ روشن تکمیل شده است.

طراحی قرمز

خسته کنندگی تا زندگی:

آیا شما هم از رنگ سفید و تکراری کابینت‌هایتان خسته شده اید؟ با بکار گیری یک رنگ آمیزی نچندان گران قیمت مثل رنگ قرمز به آشپزخانه تان زندگی و طراوت ببخشید و این حس را به صاحب خانه هم منتقل کنید.

طراحی قرمز

کلاس طراحی:

در این قسمت یک درس خوب از آمیختن انواع طرح‌ها می‌آموزید. دراین اتاق از انواع طرح‌ها در انواع سایزها به کار برده شده است. درمقدار وسیع در طرح زیبای فرش، در مقیاس متوسط در پارچه شطرنجی صندلی‌ها و در مقیاس کوچکتر در طرح گلدار پرده‌ها. این طرح‌ها در کنار رنگ قرمز، فضا را زیبا ساخته‌اند.

طراحی قرمز

روتختی:

هر عنصری می‌تواند الهامی‌برای بکار گیری رنگها باشد. در این اتاق روتختی عنصر اصلی استفاده از رنگ قرمز می‌باشد، البته در پارچه روبالشی‌ها از رنگ ارغوانی هم استفاده شده است که به زیبایی آن افزوده است.

طراحی قرمز

استفاده از دو رنگ:

در این آشپزخانه از دو رنگ سفید و قرمز استفاده شده است، اگر تنها از رنگ سفید در آشپزخانه استفاده شده بود بعد از مدتی فضا خسته کننده می‌شد، اما با آمیختن این دو رنگ در فضا ظاهری جدید ایجاد شده که براحتی با رنگ کاشی‌ها و و سنگ و وسایل فلزی جفت و جور شده است.

طراحی قرمز

رنگ برنده:

در این اتاق تقریباً از هر رنگ قابل تصوری استفاده شده است، اما رنگ قرمز، رنگ غالب می‌باشد که بقیه رنگ‌ها را زیر سلطه خود در آورده است و پس‌زمینه بسیار عالی برای طبقات می‌باشد، البته رنگ بکار رفته در کنار پنجره هم به فضا طراوت و سرزندگی داده است

برای پاسخ به سئوال اینجا را کلیک کنید

گلچین روز

تنظیم برای تبیان: کهتری

مقالات مرتبط

به آسانی شاد شوید

زیبا و کم هزینه

راه راه و شطرنجی ، اما زیبا

بهاری بیارایید

به شیوه ای نو بچینید

دکوراسیون با صرفه

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.