تبیان، دستیار زندگی
تیم بزرگی است كه هدایت آن را یك مربی بزرگ برعهده دارد ما می‌خواهیم با نوع بازی آسیایی‌ها آشنا شویم سرمربی تیم ملی فوتبال پاناما پس از شكست یك بر صفر از ایران در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال ایران تیم بسیار بزرگی است كه ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرمربی تیم ملی فوتبال پاناما:

ایران تیم بزرگی است كه هدایت آن را یك مربی بزرگ برعهده دارد
ما می‌خواهیم با نوع بازی آسیایی‌ها آشنا شویم


سرمربی تیم ملی فوتبال پاناما پس از شكست یك بر صفر از ایران در جمع خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال ایران تیم بسیار بزرگی است كه هدایت آن را نیز یك مربی بزرگ به نام برانكو ایوانكویچ بر عهده دارد.

به گزارش ایسنا، خوزه هرناندز افزود: بازی در مقابل تیم ملی فوتبال ایران برای بازیكنان ما یك فرصت بسیار مناسب بود تا بازیكنان ما با نوع بازی آسیایی‌ها آشنا شوند. ما در كشور 3 میلیون نفری خود بازیكنان فوتبال زیادی نداریم كه از میان آنها چند نخبه را انتخاب كنیم. از همین رو باید آن‌قدر با آنها كار كنیم تا این بازیكنان به مرحله‌ی آمادگی لازم برای رویارویی با حریفان خود برسند.

وی هم‌چنین اظهار داشت: با توجه به این‌كه در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی امكان دارد كه ما با یك تیم از آسیا دیدار داشته باشیم، به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا با تیم ملی فوتبال ایران بازی كنیم. بازیكنان ما در این بازی تجربیات بسیار خوبی را كسب كرده‌اند كه امیدوارم در آینده بتوانیم از آنها به درستی استفاده كنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال پاناما در پایان تصریح كرد: بازیكنان شماره 10 و 16 شما جزو برترین‌های این میدان بودند. ضمن این‌كه دروازه‌بان شما نیز در مهار كردن ضربات تیم ما بسیار عالی عمل كرد.