تبیان، دستیار زندگی
پنج شنبه هفته گذشته آخرین جلسه کارگروه منشور اخلاقی با حضور ایلکا مسئول حراست فدراسیون ........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومان لیگ برتر مشخص شدند

لیگ برتر، مس کرمان

پنج شنبه هفته گذشته آخرین جلسه کارگروه منشور اخلاقی با حضور ایلکا مسئول حراست فدراسیون، محمد مسوول امور فرهنگی، علی پور دبیر ستاد منشور اخلاقی، تاج نایب رییس فدراسیون و عزیز محمدی رییس سازمان لیگ در محل فدراسیون و دفتر تاج برگزار شد و بالاخره بعد از مدت ها متخلفان فوتبال ایران در طول فصل گذشته شناخته شدند.

با بررسی عملکرد اخلاقی و رفتاری 900 بازیکن و کادر تیمی در لیگ هشتم و پنج هزار نفری که در مجموعه فوتبال شاغل هستند، در نهایت 15 بازیکن، چهار سرمربی و دو داور مشمول تخلفات منشور اخلاقی شدند و جریمه های لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.

مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال در مورد احکام صادره در خصوص متخلفان این چنین توضیح می دهد: از میان 15 بازیکنی که با توجه به منشور اخلاقی متخلف شناخته شدن، 13 نفر با قید تعهد کتبی می توانند در رده سابق خودشان به فعالیت ادامه دهند، اما برای دو نفر ار آنها کارت بازی صادر نخواهد شد و آنها محروم هستند.

آرم و نشان چند  باشگاه لیگ برتر

همچنین از میان چهار سرمربی یک نفر از لیگ برتر به لیگ دسته اول فرستاده شد ، دو نفر با تعهد می توانند به فعالیت خود ادامه دهند، اما تخلفات یک مربی هنوز احراز نشده و فعلا می تواند به فعالیت در رده سابقش ادامه دهد.

تاج عنوان کرده که اسامی متخلفان به هیچ عنوان اعلام نمی شود، چرا که لزومی ندارد اما شنیده حاکی است که مجوز حنیف عمران زاده و علیرضا نیکبخت واحدی که قراردادهای خود را مدت ها پیش با تیم های استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز به ثبت رسانده بودند صادر نخواهد شد و آنها حق حضور در لیگ برتر را ندارند.

به نقل از گل ، در همین رابطه تاج هیچ نامی از مربیان متخلف را اعلام نکرده اما می توان نام مربیان محروم را از میان اکبر میثاقیان، فیروز کریمی جستجو کرد که تا به امروز تنها این دو مربی از لیگ برتر به لیگ یک منتقل شده اند.

تنظیم برای تبیان: رضا سیگاری