تبیان، دستیار زندگی
ا پیش روی دارد گاو خونی بهروز افخمی، طی ماههای آینده در تعدادی از جشنواره‌های بین‌المللی حضوری چشمگیر خواهد داشت. این فیلم در بخش مسابقه جشنواره‌ی بین‌المللی سنگاپور ( 2005 ) و در دو جشنواره غیر رقابتی فیلم مكزیك و گوتنبرگ س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«گاو خونی» هشت جشنواره‌ی بین‌المللی را پیش روی دارد


گاو خونی بهروز افخمی، طی ماههای آینده در تعدادی از جشنواره‌های بین‌المللی حضوری چشمگیر خواهد داشت.

این فیلم در بخش مسابقه جشنواره‌ی بین‌المللی سنگاپور ( 2005 ) و در دو جشنواره غیر رقابتی فیلم مكزیك و گوتنبرگ سوئد در ماه فوریه پذیرفته شده است. بر اساس همین گزارش،این فیلم در جشنواره آرت ایس نیویورك در ماه مارس و دانشگاه لیل و نیكول در نیویورك نیز شركت دارد.در ضمن اینکه این فیلم برای شركت در جشنواره‌های سانفرانسیسكو و برلین، ترابیگا نیویورك نیز ارسال شده است. پخش بین‌المللی این فیلم توسط بنیاد سینمایی فارابی انجام می‌شود.

بر اساس همین گزارش، این فیلم نماینده سینمای ایران در دو هفته‌ی كارگردانان كن بود. فیلمنامه «گاو خونی» كه چندی پیش در یك سینما در تهران به نمایش درآمد توسط بهروز افخمی و بر اساس رمانی از جعفر مدرس صادقی، حكایت كابو‌س‌های جوانی است كه خاطرات پدر مرده‌اش شهر زادگاهش ( اصفهان) و رودخانه زاینده‌رود، او را به مرز پریشانی می‌رساند.در گاوخونی: بهرام رادان - بهاره رهنما - سروش صحت و عزت‌الله انتظامی به ایفای نقش پرداخته اند. با این توضیح که علی معلم و مؤسسه دنیای تصویر تهیه‌كنندگان آن هستند.