تبیان، دستیار زندگی
؛ پیروزی استقلال تهران و استقلال اهواز توقف پاس ، سپاهان و صبا باتری هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر با برگزاری پنج دیدار آغاز شد كه طی آن دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و سه دیدار هم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر؛

پیروزی استقلال تهران و استقلال اهواز توقف پاس ، سپاهان و صبا باتری


هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر با برگزاری پنج دیدار آغاز شد كه طی آن دو تیم استقلال تهران و استقلال اهواز مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و سه دیدار هم به تساوی انجامید.

به گزارش گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا) استقلال تهران در ورزشگاه آزادی میزبان شموشك نوشهر بود و در نهایت توانست با حساب سه بر صفر حریف خود را شكست دهد.

گل های استقلال را علیرضا منصوریان در دقیقه 35، سیاوش اكبرپور در دقیقه 76 و علی سامره در دقیقه 81 به ثمر رساندند.

استقلال اهواز هم در ورزشگاه تختی این شهر موفق شد پیكان تهران را با نتجیه دو بر یك از پیش رو بردارد.

آدریانو آلوز و حجت زاد محمود در دقایق 4 و 15 گل های میزبان را به ثمر رساندند و تك گل پیكان هم توسط علی نیكخو در دقیقه 52 به ثمر رسید.

اما پاس تهران در ورزشگاه دستگردی مقابل ابومسلم خراسان با تساوی یك بر یك متوقف شد، در این بازی جواد نكونام در دقیقه 5 برای پاس گلزنی كرد و مجتبی جباری هم در دقیقه 60 گل تساوی ابومسلم را به ثمر رساند.

دو تیم صباباتری و برق شیراز هم در ورزشگاه شهید درخشان صباشهر پرگل ترین دیدار مسابقات لیگ برتر رقم زدند و به تساوی چهاربر چهار دست یافتند.

گل های صباباتری را علی دایی در دقایق 8 و 32 امیر الوندی در دقیقه 34 و علی قاسمیان در دقیقه 51 به ثمر رساندند، گل های برق شیراز هم توسط فرید عابدی در دقایق 9 و 64 سهراب بختیاری زاده مدافع حریف در دقیقه 55 و محمد مطوری در دقیقه 75 به ثمر رسید.

سپاهان اصفهان هم در زمین خود مقابل ملوان با تساوی یك بر یك متوقف شد، رسول خطیبی در دقیقه 32 برای سپاهان گلزنی كرد و احمد جمشیدیان هم در دقیقه 23 تك گل ملوان را به ثمر رساند.

لازم به ذكر است كه دیدار فجر سپاسی و فولاد خوزستان به دلیل شرایط نامساعد جوی در شهر شیراز برگزار نشد.